Вівторок, 25.04.2023

Українська мова і читання
Тема: Письмо вивчених літер, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю вірші Г. Фальковича.

Я дізнався/дізналася

Григорій Фалькович пише гуморні вірші про дітей, тварин. Герої його віршів кумедні.

Вчився/вчилася:

Писати слова і з вивченими буквами.
Я вчусь обирати книжку за обкладинкою та картинкою. Я вчусь передбачати зміст за картинкою (читати). Я вчусь ділитися враженнями та досліджувати свої емоції відпрочитаного і прослуханого.

Читати вірші Григорія Фальковича Хрестоматія 1-2 клас, с. 108 – 113. Написати в тоненькому зошиті букви з класної роботи і по рядочку слів з вивченими буквами (Навчальний зошит, с. 14, завдання 1 – вибрати слова, в яких всі букви знайомі). Якщо вдома є книжечки автора, навчитись читати вірш і принести до школи.

Тема: Досліджуємо одиницю вимірювання довжини — дециметр.

Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:

  • лічить десятками, круглими числами, записує результати лічби у вигляді круглих чисел;
  • порівнює круглі числа;
  • додає й віднімає круглі числа;
  • усвідомлює процес вимірювання довжини як вибір мірки та підрахунок кількості мірок, що вміщуються в довжині даного предмета;
  • розуміє, що мірки можуть бути різні; використовує різні мірки для вимірювання довжини;
  • знає одиниці вимірювання довжини – сантиметр, дециметр, їх скорочене позначення, співвідношення між ними;
  • вимірює довжину навколишніх предметів за допомогою моделі дециметра;
  • записує результати вимірювання із використанням різних одиниць (см і дм);
  • розуміє, які одиниці вимірювання довжини доцільно використовувати в конкретному випадку;
  • замінює число дециметрів сантиметрами за аналогією до заміни десятків одиницями;
  • замінює кругле число сантиметрів дециметрами за аналогією до заміни круглого числа більш крупною лічильною одиницею – десятками;
  • розв’язує задачі на різницеве порівняння.

Навчальний зошит, ч. 4, с. 4 – 5.

0

Автор публікації

Офлайн 2 дні

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 957Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю