Урок 137 “Маленький гість” (до с. 92-93 підручника)

1. Запиши в тоненькому зошиті:
7 квітня
Дистанційна робота

- Прочитайте назву твору. Як ви гадаєте, ким може бути цей маленький гість?
Запропонуйте свої варіанти.
• Пригоди в оповіданні почалися одного дощового дня. А що ви зазвичай робите, коли
надворі дощ?
• Послухайте звуки дощу. Запишіть букви, якими їх можна передати. (На ці запитання відповідаємо усно).
2. Намалюйте у зошиті парасольку, як на роздруківці. Запишіть усі слова (словосполучення), які стосуються дощу. Запишіть їх у сегментах парасольки, дотримуючись правил переносу.


3. Доберіть спільнокореневі слова до слова дощ. Виділіть корінь. Складіть з одним зі слів спонукальне речення. Запишіть у зошит.
РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ

- Читання оповідання “Маленький гість” Оксани Лущевської (завдання 1, с. 92– 3 підручника) самостійно (мовчки або пошепки). Поміркуйте:
• Що вас здивувало в цьому тексті?
• Яких ще комах ви знаєте? - Завдання № 3 — 5, 7, с. 93 (письмово).
- Сфотографуй сторінку зошита і надішли в classroom.

Цікавинки до уроку

