Вісімнадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
- Хто такий мандрівник? / Чи можу я назвати себе мандрівником?
- Куди ми помандруємо? Подорож Україною.
- Куди ми помандруємо? Подорож на південний континент.
- Як мандрувати світом, не засмічуючи природи?
Завдання вісімнадцятого тижня:
1. Ознайомити учнів з відомими мандрівниками світу та їх дослідженнями.
2. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
3. Виробляти навички дбайливого ставлення до природи.
4. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Очікувані результати вісімнадцятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
● хто такий мандрівник;
● найважливіші географічні об’єкти та пам’ятки культури рідного краю;
● деякі властивості льоду.
та вмітимуть:
● пояснювати, які речі необхідно взяти із собою в мандрівку;
● описувати місцевість, у якій проживають;
● планувати власну мандрівку;
● висловлюватись про свої емоції, почуття, переживання;
● проводити найпростіші дослідження за інструкцією, робити узагальнюючі висновки за результатами дослідження;
● дотримуватися безпечних прийомів праці;
● описувати негативні наслідки засмічення природи.