Українська мова і читання
Тема: Буква ь. Письмо букви ь. Змінюю слова: “Один – багато”.
Я дізнався/дізналася:
Писана буква ь має подібні елементи до букв, які я вже вмію писати і схожа на друковану. М’який знак може змінювати значення слова.
Вчився/вчилася:
Писати м’який знак , слова і речення з ь. Розуміти, що м’який знак вказує на м’якість попереднього приголосного і не позначає ніякого звука.
Навчальний зошит, с. 8 – 9, зробити звуковий аналіз слів завдання 5, робочий зошит, с. 31. Написати позначене у тоненькому зошиті. Вивчити лічилочку.
Математика
Тема: Записуємо задачу коротко
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- знає і визначає структурні елементи задачі – умову та запитання; числові дані та шукане;
- знає слова-ознаки відношення об’єднання частин у ціле (додавання), вилучення частини з цілого (віднімання),
- відношення різницевого порівняння;
- знає умовні позначення для слів «всього», «на скільки більше (менше)?»;
- знаходить серед опорних схем відповідну до задачі;
- складає короткий запис задач, користуючись опорною схемою;
- моделює під керівництвом учителя описану в задачі ситуацію за допомогою схеми;
- розв’язує прості задачі на знаходження суми, різницеве порівняння;
- порівнює два математичні вирази, в тому числі з іменованими числами;
- аналізує запис правильної (істинної) нерівності, відновлює знаки арифметичних дій у виразах;
- знаходить невідомий компонент дій віднімання і додавання;
- обчислює значення виразів на 1–2 дії
Навчальний зошит, с. 64 – 65, користуємось опорними схемами в середині зошита, с. 15 – 16.