Понеділок, 03.04.2023

Українська мова і читання
Тема: Буква ь. Письмо букви ь. Змінюю слова: “Один – багато”.

Я дізнався/дізналася

Писана буква ь має подібні елементи до букв, які я вже вмію писати і схожа на друковану. М’який знак може змінювати значення слова.

Вчився/вчилася:

Писати м’який знак , слова і речення з ь. Розуміти, що м’який знак вказує на м’якість попереднього приголосного і не позначає ніякого звука.

Навчальний зошит, с. 8 – 9, зробити звуковий аналіз слів завдання 5, робочий зошит, с. 31. Написати позначене у тоненькому зошиті. Вивчити лічилочку.

Математика

Тема: Записуємо задачу коротко

Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:

  • знає і визначає структурні елементи задачі – умову та запитання; числові дані та шукане;
  • знає слова-ознаки відношення об’єднання частин у ціле (додавання), вилучення частини з цілого (віднімання),
  • відношення різницевого порівняння;
  • знає умовні позначення для слів «всього», «на скільки більше (менше)?»;
  • знаходить серед опорних схем відповідну до задачі;
  • складає короткий запис задач, користуючись опорною схемою;
  • моделює під керівництвом учителя описану в задачі ситуацію за допомогою схеми;
  • розв’язує прості задачі на знаходження суми, різницеве порівняння;
  • порівнює два математичні вирази, в тому числі з іменованими числами;
  • аналізує запис правильної (істинної) нерівності, відновлює знаки арифметичних дій у виразах;
  • знаходить невідомий компонент дій віднімання і додавання;
  • обчислює значення виразів на 1–2 дії

Навчальний зошит, с. 64 – 65, користуємось опорними схемами в середині зошита, с. 15 – 16.

0

Автор публікації

Офлайн 1 день

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 957Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю