Українська мова і читання:
Тема: Букви Йй. Письмо малої та великої букв Йй. Казка. Головний герой.
Я дізнався/дізналася:
Писана буква й схожа на друковану й і має подібні елементи до букв, які я вже вмію писати. Йеті – це снігова людина. В мультиках та віршах.
Вчився/вчилася:
Писати літеру й , з’єднання букви з іншими буквами Я вчусь писати склади та слова з писаною буквою йот. Я вчусь розуміти, що буква йот позначає два звуки. Читати слова.
Навчальний зошит, с. 52, виразно читати. Робочий зошит, с. 23.
Математика
Тема: Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- застосовую знання складу чисел для подання числа у вигляді суми з певним доданком;
- знаю, що сума двох чисел з певним доданком вважається сумою зручних доданків;
- подаю число у вигляді суми двох зручних доданків; застосовує розуміння взаємозв’язку додавання і віднімання під час віднімання від суми числа, яке дорівнює одному з доданків;
- знаю структурні елементи задачі – умову та запитання; числові дані та шукане;
- розумію, що в умові задачі містяться числові дані, а запитання вказує на шукане;
- визначаю числові дані й шукане задачі;
- розумію, що в тексті задачі є ключовими словами; вибираю короткий запис до поданої задачі; називаю ключові слова;
- пояснюю вже складений короткий запис задачі;
- змінюю запитання задачі відповідно до короткого запису;
- реалізую порядок роботи над задачею, зміст окремих її етапів;
- упорядковую під керівництвом учителя запис розв’язування задачі;
- розв’язую прості задачі на знаходження суми двох чисел; на знаходження невідомого доданка; на різницеве порівняння;
Навчальний зошит, с. 42 – 43. Підручник, приклади 2, 3, с. 96 написати в тоненькому зошиті.