Українська мова
Теми тижнів
Тиждень 5
- Взаємодіємо усно. Обговорення прочитаних історичних книжок. Вигадування пригоди
- Читаємо. Уривки з роману В. Рутківського “Джури козака Швайки”. Вірш М. Підгірянки “Грай, бджілко!”
- Взаємодіємо письмово. Списування текстів і речень. Складання речень зі звертаннями
- Досліджуємо мовлення. Види речень. Граматична основа речення. Звертання
- Досліджуємо медіа. Перегляд трейлера фільму “Сторожова застава”. Створення фотозвіту для сайту
Тиждень 6
- Взаємодіємо усно. Обговорення власних пригод
- Читаємо. Уривки з роману В. Рутківського “Джури козака Швайки”
- Взаємодіємо письмово. Написання рецептів
- Досліджуємо мовлення. Однорідні члени речення. Сполучники
- Досліджуємо медіа. Перегляд відео про В. Рутківського. Пісня гурту “ТНМК”
Тиждень 7
- Взаємодіємо усно. Гра в асоціації
- Читаємо. Уривки з казкової повісті Г. Вдовиченко “36 і 6 котів”. Вірш У. Задарми та С. Сокольника “Дитячий детектив”
- Взаємодіємо письмово. Написання детективної історії
- Досліджуємо мовлення. Поширення речення. Просте і складне речення
- Досліджуємо медіа. Запис відео. Створення коміксів
Тиждень 8
- Взаємодіємо усно. Обговорення та презентація книжок про тварин
- Читаємо. Уривки з казкової повісті Г. Вдовиченко “36 і 6 котів”
- Взаємодіємо письмово. Написання відгуків на виставу
- Досліджуємо мовлення. Зв’язок слів у реченні. Словосполучення. Головне і залежне слова
- Досліджуємо медіа. Інсценізація епізоду твору. Робота з коміксом
Я досліджую світ
Дослідницькі / проблемні запитання
- Чому важливо знати своє минуле?
- Як далеко в минуле ми можемо зазирнути?
- Де з’явилися цукерки?
- Чи давно люди вирощують картоплю?
- Чому за відбитками пальців можна визначити особу?
- Як діяти в непередбачених ситуаціях?
- Як технології змінюють наше життя?
- Які традиції українців ми хочемо продовжити в майбутньому?
Завдання другої теми
- Дізнатися, як далеко в минуле можна зазирнути, що допомагає це зробити.
- Довідатися, чому важливо знати і пам’ятати минуле своєї родини та народу загалом.
- Дізнатися, про відомих захисників і захисниць України різних часів.
- З’ясувати, які традиції українців ми хочемо зберегти.
- Поміркувати, які традиції варто започаткувати.
- Дізнатися, як робити умовисновки, спробувати застосувати дедуктивний метод.
- Виконати проєкт — зібрати та упорядкувати колекцію.
- Здійснити віртуальну подорож музеями світу.
- Повторити правила поведінки в музеях та дізнатися, як записати їх так, щоб люди з різних куточків світу їх розуміли.
- Дізнатися історію деяких продуктів харчування і дослідити їхні властивості.
- Дослідити як технології змінюють наше життя.
- Довідатися, як вести себе у непередбачуваних ситуаціях.
- Навчитися виготовляти мило власноруч.