Я-ШКОЛЯР/Я-ШКОЛЯРКА

Перший тиждень 

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Навіщо мені ходити до школи? / Що я очікую від шкільного життя?
  • Хто я? Хто мої однокласники?
  • Як мені безпечно дістатися до школи й повернутися додому?
  • Що покласти у шкільний ранець?
Завдання першого тижня:

1. Створити умови для цікавого й радісного навчання.
2. Організувати знайомство учнів з однокласниками та вчителями.
3. Навчати активного слухання в умовах усного спілкування.
4. Навчати взаємодії в парах та групах.
5. Сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки дорогою до навчального закладу та у школі.
6. Допомагати дітям ідентифікувати себе як учнів та мотивувати їх до навчання.

Очікувані результати першого тижня:
  • На кінець тижня учні знатимуть:
  • що означає бути учнем /ученицею школи
  • чому важливо вчитися;
  • правила поведінки на уроці;
  • правила безпечної поведінки дорогою до школи та додому;

вмітимуть:

 звертатися до однокласників і вчителя на ім’я;
 уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
 взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;
 поводитися на уроці згідно з правилами;
 дотримуватися правил безпечної поведінки дорогою до школи та додому.

Залишити відповідь

Related Post

ТИЖДЕНЬ 2. ВИРУШАЄМО У МАНДРІВКУТИЖДЕНЬ 2. ВИРУШАЄМО У МАНДРІВКУ

Українська мова Взаємодіємо усно. Висловлюємо власні погляди та обґрунтовуємо їх прикладами Читаємо. Вірші М. Хоросницької “Знаєш рідний край?”, В. Правоторової “Мрійник”, Л. Мовчун “Хитрунець”. Ескімоська народна казка “Велика подорож маленького мишеняти” Взаємодіємо письмово. Створюємо продовження казки Досліджуємо мовлення. Синоніми

МОЄ ДОВКІЛЛЯМОЄ ДОВКІЛЛЯ

Четвертий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання Що мене оточує? Які «таємниці» має шкільне подвір’я? Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї? Кольори та звуки довкілля. Які вони? Як поводитись у