Я-ШКОЛЯР/Я-ШКОЛЯРКА

Перший тиждень 

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Навіщо мені ходити до школи? / Що я очікую від шкільного життя?
  • Хто я? Хто мої однокласники?
  • Як мені безпечно дістатися до школи й повернутися додому?
  • Що покласти у шкільний ранець?
Завдання першого тижня:

1. Створити умови для цікавого й радісного навчання.
2. Організувати знайомство учнів з однокласниками та вчителями.
3. Навчати активного слухання в умовах усного спілкування.
4. Навчати взаємодії в парах та групах.
5. Сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки дорогою до навчального закладу та у школі.
6. Допомагати дітям ідентифікувати себе як учнів та мотивувати їх до навчання.

Очікувані результати першого тижня:
  • На кінець тижня учні знатимуть:
  • що означає бути учнем /ученицею школи
  • чому важливо вчитися;
  • правила поведінки на уроці;
  • правила безпечної поведінки дорогою до школи та додому;

вмітимуть:

 звертатися до однокласників і вчителя на ім’я;
 уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
 взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;
 поводитися на уроці згідно з правилами;
 дотримуватися правил безпечної поведінки дорогою до школи та додому.

Залишити відповідь

Related Post

ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЧИТАННЯ ВГОЛОСВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЧИТАННЯ ВГОЛОС

ВЖЕ ПРОТЯГОМ 11 РОКІВ У РІЗНИХ КРАЇНАХ СВІТУ ВІДЗНАЧАЄТЬСЯ ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЧИТАННЯ ВГОЛОС. УЧАСНИКИ АКЦІЙ, ПРИСВЯЧЕНИХ ЦЬОМУ ДНЮ, ОБИРАЮТЬ КНИЖКУ НА СВІЙ СМАК, ЗНАХОДЯТЬ ЗАЦІКАВЛЕНУ АУДИТОРІЮ І ПРОСТО ЧИТАЮТЬ ВГОЛОС.

ТРАНСПОРТТРАНСПОРТ

Двадцять другий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Які є види транспорту?● Транспорт моєї місцевості. Як бути гарним пасажиром?● Для чого потрібні правила дорожнього руху? Завдання двадцять другого тижня:

МІЙ/НАШ КЛАСМІЙ/НАШ КЛАС

Другий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Як знайти свою класну кімнату? Як почуватися комфортно у класі? Як створити безпеку і затишок у класі? Як нам стати класною спільнотою? Чого