МІЙ/НАШ КЛАС

Другий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Як знайти свою класну кімнату?
  • Як почуватися комфортно у класі?
  • Як створити безпеку і затишок у класі?
  • Як нам стати класною спільнотою?
  • Чого ми можемо досягнути спільно?
Завдання другого тижня:
  1. Сприяти творчій атмосфері і готовності учнів до навчання.
  2. Організувати учнів до ознайомлення із приміщеннями шкільної будівлі та класним середовищем.
  3. Навчати активного слухання в умовах усного спілкування.
  4. Мотивувати до писемного мовлення як особливої форми спілкування.
  5. Навчати взаємодії в парах та групах.
  6. Сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки в приміщеннях школи (класна кімната, їдальня, бібліотека тощо).
  7. Заохотити учнів до покращення класних осередків (озеленення класної кімнати, поповнення бібліотеки).
  8. Допомагати дітям виявляти активність і відповідальність у процесі творення класної спільноти, сприяти розвитку дитячого самоврядування.
  9. Закласти основи взаєморозуміння, співпраці, згуртування колективу дітей, батьків і вчителів.

Очікувані результати другого тижня: На кінець тижня учні знатимуть:

 які приміщення є в шкільній будівлі;
 які змістові осередки є в класній кімнаті;  права і обов’язки в учнів та вчителя;
 правила безпечної поведінки в класній кімнаті; умітимуть:
 орієнтуватися в шкільній будівлі;
 озвучувати власні потреби і довільно пересуватися класом;
 уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
 взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;
 дотримуватися правил безпечної поведінки в приміщеннях школи (класна кімната, їдальня, бібліотека тощо)

Залишити відповідь

Related Post

МИ – МАНДРІВНИКИМИ – МАНДРІВНИКИ

Вісімнадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Хто такий мандрівник? / Чи можу я назвати себе мандрівником? Куди ми помандруємо? Подорож Україною. Куди ми помандруємо? Подорож на південний континент. Як

ЛІТНЯ МОЗАЇКАЛІТНЯ МОЗАЇКА

Тридцять третій тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Як упізнати літо? Як змінюється природа влітку? Як провести канікули безпечно? Завдання 33-го тижня Вчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі влітку. Розвивати навички дослідницької

ТИЖДЕНЬ 2. ВИРУШАЄМО У МАНДРІВКУТИЖДЕНЬ 2. ВИРУШАЄМО У МАНДРІВКУ

Українська мова Взаємодіємо усно. Висловлюємо власні погляди та обґрунтовуємо їх прикладами Читаємо. Вірші М. Хоросницької “Знаєш рідний край?”, В. Правоторової “Мрійник”, Л. Мовчун “Хитрунець”. Ескімоська народна казка “Велика подорож маленького мишеняти” Взаємодіємо письмово. Створюємо продовження казки Досліджуємо мовлення. Синоніми