МІЙ/НАШ КЛАС

Другий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Як знайти свою класну кімнату?
  • Як почуватися комфортно у класі?
  • Як створити безпеку і затишок у класі?
  • Як нам стати класною спільнотою?
  • Чого ми можемо досягнути спільно?
Завдання другого тижня:
  1. Сприяти творчій атмосфері і готовності учнів до навчання.
  2. Організувати учнів до ознайомлення із приміщеннями шкільної будівлі та класним середовищем.
  3. Навчати активного слухання в умовах усного спілкування.
  4. Мотивувати до писемного мовлення як особливої форми спілкування.
  5. Навчати взаємодії в парах та групах.
  6. Сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки в приміщеннях школи (класна кімната, їдальня, бібліотека тощо).
  7. Заохотити учнів до покращення класних осередків (озеленення класної кімнати, поповнення бібліотеки).
  8. Допомагати дітям виявляти активність і відповідальність у процесі творення класної спільноти, сприяти розвитку дитячого самоврядування.
  9. Закласти основи взаєморозуміння, співпраці, згуртування колективу дітей, батьків і вчителів.

Очікувані результати другого тижня: На кінець тижня учні знатимуть:

 які приміщення є в шкільній будівлі;
 які змістові осередки є в класній кімнаті;  права і обов’язки в учнів та вчителя;
 правила безпечної поведінки в класній кімнаті; умітимуть:
 орієнтуватися в шкільній будівлі;
 озвучувати власні потреби і довільно пересуватися класом;
 уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
 взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;
 дотримуватися правил безпечної поведінки в приміщеннях школи (класна кімната, їдальня, бібліотека тощо)

Залишити відповідь

Related Post

ТЕМА 7. ІДЕЇ – ВИНАХОДИ – ВІДКРИТТЯТЕМА 7. ІДЕЇ – ВИНАХОДИ – ВІДКРИТТЯ

Дослідницькі / проблемні запитання Як знаходити власні ідеї? Як втілювати ідеї в життя? Хто вони — винахідники? Як винаходи змінюють життя людей? Як відкриття можуть допомогти в навчанні? Чим можуть бути небезпечні винаходи та відкриття? Які винаходи допомагають людям з інвалідністю? Завдання

МИ – ДОСЛІДНИКИ, МИ – ВИНАХІДНИКИМИ – ДОСЛІДНИКИ, МИ – ВИНАХІДНИКИ

Дев’ятнадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Хто такий дослідник? Як розвивати в собі вміння дослідника?● Як людина досліджує світ?● Чи можна бути винахідником у наш час? / Чи

ТЕМА 5. ЦІННОСТІТЕМА 5. ЦІННОСТІ

Дослідницькі / проблемні запитання Які бувають цінності? Що об’єднує родину? Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури? Чи можуть зникнути цінності природи? Що я ціную в людях? Яку цінність можу створити я? Завдання п’ятої теми Дослідити, якими бувають цінності, та з’ясувати різницю