МОЇ ДРУЗІ

Третій тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Хто такі друзі? / Яким має бути друг (подруга)?
  • Як знайти друзів?
  • Чому нам цікаво разом?
  • Як зберегти дружбу?
  • Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців?
Завдання третього тижня:

1. Створювати у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів;
2. Допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки;
3. Сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей;
4. Сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті;
5. Формувати відповідальне ставлення до тварин.


Очікувані результати третього тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:
  • хто такий друг;
  • правила дружньої поведінки;
  • правила дбайливого ставлення до тварин;
та вмітимуть:
  • уживати форму кличного відмінка у звертанні (без називання термінів) та ввічливі слова;
  • вести діалог, увічливо спілкуватися з однолітками та дорослими;
  • слухати й чути один одного в умовах спілкування;
  • дотримуватися правил дружби та налагоджувати дружні стосунки у класній спільноті, серед однолітків;
  • доглядати домашніх улюбленців.

Залишити відповідь

Related Post

ТЕМА 7. ІДЕЇ – ВИНАХОДИ – ВІДКРИТТЯТЕМА 7. ІДЕЇ – ВИНАХОДИ – ВІДКРИТТЯ

Дослідницькі / проблемні запитання Як знаходити власні ідеї? Як втілювати ідеї в життя? Хто вони — винахідники? Як винаходи змінюють життя людей? Як відкриття можуть допомогти в навчанні? Чим можуть бути небезпечні винаходи та відкриття? Які винаходи допомагають людям з інвалідністю? Завдання

ТИЖДЕНЬ 8. РОЗКАЖИ МЕНІ ПРО ОСІНЬТИЖДЕНЬ 8. РОЗКАЖИ МЕНІ ПРО ОСІНЬ

Українська мова Взаємодіємо усно. Викорінюємо суржик Читаємо. Повторення: рима і ритм. Білі вірші, верлібри. Розповідь “Які бувають тексти”. Вірші А. М’ястківського “Осінь”, З. Живки “Осінній вірш про прогноз погоди” Взаємодіємо письмово. Створюємо тексти-описи, розповіді, міркування Досліджуємо мовлення. Типи текстів