МОЇ ДРУЗІ

Третій тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Хто такі друзі? / Яким має бути друг (подруга)?
  • Як знайти друзів?
  • Чому нам цікаво разом?
  • Як зберегти дружбу?
  • Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців?
Завдання третього тижня:

1. Створювати у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів;
2. Допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки;
3. Сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей;
4. Сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті;
5. Формувати відповідальне ставлення до тварин.


Очікувані результати третього тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:
  • хто такий друг;
  • правила дружньої поведінки;
  • правила дбайливого ставлення до тварин;
та вмітимуть:
  • уживати форму кличного відмінка у звертанні (без називання термінів) та ввічливі слова;
  • вести діалог, увічливо спілкуватися з однолітками та дорослими;
  • слухати й чути один одного в умовах спілкування;
  • дотримуватися правил дружби та налагоджувати дружні стосунки у класній спільноті, серед однолітків;
  • доглядати домашніх улюбленців.

Залишити відповідь

Related Post

МОЯ РОДИНАМОЯ РОДИНА

Тридцять другий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Хто є в моїй родині? У чому сила родини? Які я маю обов’язки в сім’ї? Завдання 32-го тижня Розширити знання дітей про родину, їх значення в житті людини. Пробудити інтерес до пізнання історії свого

ТЕАТРТЕАТР

Десятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?● Хто найголовніший у театрі?● Як створити театр? Хто автор вистави?● Ми творимо театр? Завдання

МОДАМОДА

Одинадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Що означає бути модним? Як виявляти свою неповторність?● Хто створює модний одяг?● Як змінюється мода?● Чому здоровим бути модно? Завдання одинадцятого тижня: