МОЄ ДОВКІЛЛЯ

Четвертий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання
  • Що мене оточує?
  • Які «таємниці» має шкільне подвір’я?
  • Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?
  • Кольори та звуки довкілля. Які вони?
  • Як поводитись у довкіллі?
Завдання четвертого тижня:

1. Ознайомити дитину з поняттям «довкілля».
2. Навчити дитину розрізняти об’єкти природи (жива/ нежива) і рукотворні тіла.
3. Навчити взаємодії в парах та групах.
4. Навчити правил безпечної поведінки в довкіллі.
5. Допомогти учням засвоїти норми етичного ставлення до природи.

Очікувані результати четвертого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:
  • що таке довкілля;
  • назви рослин, які ростуть на шкільному подвір’ї;
  • правила поведінки в довкіллі;
  • чому потрібно зберігати довкілля.

вмітимуть:
  • розпізнавати природне і створене людиною довкілля;
  • пояснити важливість довкілля в житті людини;
  • досліджувати предмети за допомогою органів чуттів;
  • працювати в парах та групах;
  • наводити приклади бережливого ставлення до довкілля;
  • дотримуватися правил безпечної праці та поведінки в довкіллі.

Залишити відповідь

Related Post

ТИЖДЕНЬ 4. ПОДОРОЖ У КАЗКУТИЖДЕНЬ 4. ПОДОРОЖ У КАЗКУ

Українська мова Взаємодіємо усно. Фрази, які слід сказати тому, хто рушає в мандри Читаємо. Уривки з повісті Т. Янссон “Комета прилітає”. Елементи сюжету художнього твору Взаємодіємо письмово. Створюємо смс-повідомлення Досліджуємо мовлення. Типи повідомлень: смс, лист. Фразеологізми Досліджуємо медіа. Висловлюємо власне

ТИЖДЕНЬ 11. ПЕРЕТВОРЕННЯ В ПРИРОДІТИЖДЕНЬ 11. ПЕРЕТВОРЕННЯ В ПРИРОДІ

Українська мова Взаємодіємо усно. Вигадуємо і розповідаємо продовження пригоди Читаємо. Вірш О. Лущевської “Літо”. Уривки з творів Ю. Смаль “Казка про Горошку”, В. Вздульської “Велике перевтілення” Взаємодіємо письмово. Пишемо вірш про осінь Досліджуємо мовлення. Будова слова: префікси Досліджуємо медіа. Малюємо схему розвитку

ТЕМА 2.ФАКТИ І ЗДОГАДКИТЕМА 2.ФАКТИ І ЗДОГАДКИ

Дослідницькі / проблемні запитання Які факти “приховує” фотографія? Про що розкажуть прості речі? Чим цікаве Сонце? Як факти минулого впливають на майбутнє? Яку інформацію записують числами? Як отримують інформацію люди з порушеннями зору? Про що розкаже родовід? Про які факти можуть “розповісти” родинні