МОЄ ДОВКІЛЛЯ

Четвертий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання
  • Що мене оточує?
  • Які «таємниці» має шкільне подвір’я?
  • Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?
  • Кольори та звуки довкілля. Які вони?
  • Як поводитись у довкіллі?
Завдання четвертого тижня:

1. Ознайомити дитину з поняттям «довкілля».
2. Навчити дитину розрізняти об’єкти природи (жива/ нежива) і рукотворні тіла.
3. Навчити взаємодії в парах та групах.
4. Навчити правил безпечної поведінки в довкіллі.
5. Допомогти учням засвоїти норми етичного ставлення до природи.

Очікувані результати четвертого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:
  • що таке довкілля;
  • назви рослин, які ростуть на шкільному подвір’ї;
  • правила поведінки в довкіллі;
  • чому потрібно зберігати довкілля.

вмітимуть:
  • розпізнавати природне і створене людиною довкілля;
  • пояснити важливість довкілля в житті людини;
  • досліджувати предмети за допомогою органів чуттів;
  • працювати в парах та групах;
  • наводити приклади бережливого ставлення до довкілля;
  • дотримуватися правил безпечної праці та поведінки в довкіллі.

Залишити відповідь

Related Post

СВІТ ПРОФЕСІЙСВІТ ПРОФЕСІЙ

Двадцять третій тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Які бувають професії? ● Ким працюють мої батьки? ● Ким стати? Яку професію обрати? Завдання двадцять третього тижня: 1. Викликати в

СПОРТСПОРТ

Двадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чому варто займатися фізкультурою чи спортом?● Які риси характеру розвиває спорт?● Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? Завдання двадцятого тижня: 1. Ознайомити

НАВІЩО МИ ЇМО?НАВІЩО МИ ЇМО?

Двадцять дев’ятий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Навіщо потрібно їсти? Яка їжа корисна для мого організму? Як слід поводитись за столом? Завдання 29-го тижня Формувати позитивне ставлення до власного здоров’я та прагнення правильно харчуватися задля його збереження