ОСІНЬ

П’ятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Як впізнати осінь?
  • Як живуть рослини восени?
  • Як живуть тварини восени?
  • Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою?
Завдання п’ятого тижня:

1. Навчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі восени.
2. Ознайомити з мистецькими творами про осінь.
3. Формувати вміння сприймати красу осінньої природи, милуватися нею та висловлювати власні враження та судження щодо побаченого і почутого.
4. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
5. Формувати здоров’язбережувальну компетентність.
6. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.


Очікувані результати п’ятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
  • основні ознаки осені;
  • назви осінніх місяців;
  • зміни, які відбуваються в природі восени;
  • правила безпечної поведінки у природі 

та вмітимуть:

  • розпізнавати зміни в живій і неживій природі восени;
  • визначати та описувати дари осені та порівнювати їх із геометричними фігурами;
  • знаходити деякі взаємозв’язки та закономірності в природі восени;
  • дотримуватися безпечних прийомів праці;
  • виготовляти вироби з природних матеріалів;
  • дотримуватися правил безпечної поведінки у природі;
  • емоційно сприймати твори мистецтва та красу природи;
  • уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

Залишити відповідь

Related Post

ТЕМА 8. РУХ І ЧАСТЕМА 8. РУХ І ЧАС

Дослідницькі / проблемні запитання Що може рухатися? Як мандрують птахи? Навіщо люди подорожують? Як можна подорожувати, не виходячи з дому? Що непідвладне часові? Як планувати свій час? Як рухова активність впливає на здоров’я? Завдання восьмої теми Дізнатися більше про Україну,

СПОРТСПОРТ

Двадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чому варто займатися фізкультурою чи спортом?● Які риси характеру розвиває спорт?● Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? Завдання двадцятого тижня: 1. Ознайомити