ОСІНЬ

П’ятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Як впізнати осінь?
  • Як живуть рослини восени?
  • Як живуть тварини восени?
  • Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою?
Завдання п’ятого тижня:

1. Навчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі восени.
2. Ознайомити з мистецькими творами про осінь.
3. Формувати вміння сприймати красу осінньої природи, милуватися нею та висловлювати власні враження та судження щодо побаченого і почутого.
4. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
5. Формувати здоров’язбережувальну компетентність.
6. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.


Очікувані результати п’ятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
  • основні ознаки осені;
  • назви осінніх місяців;
  • зміни, які відбуваються в природі восени;
  • правила безпечної поведінки у природі 

та вмітимуть:

  • розпізнавати зміни в живій і неживій природі восени;
  • визначати та описувати дари осені та порівнювати їх із геометричними фігурами;
  • знаходити деякі взаємозв’язки та закономірності в природі восени;
  • дотримуватися безпечних прийомів праці;
  • виготовляти вироби з природних матеріалів;
  • дотримуватися правил безпечної поведінки у природі;
  • емоційно сприймати твори мистецтва та красу природи;
  • уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

Залишити відповідь

Related Post

ДЕНЬ ЗЕМЛІ. МИ – УКРАЇНЦІ. МИ – ЄВРОПЕЙЦІДЕНЬ ЗЕМЛІ. МИ – УКРАЇНЦІ. МИ – ЄВРОПЕЙЦІ

Тридцятий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Історія виникнення Дня Землі Традиції, пов’язані з вшануванням свята. Українці — хто ми? Що закодовано в українській вишиванці? Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи? Завдання 30-го тижня Виховувати учнів громадянами

ТЕМА 4. ЕНЕРГІЯТЕМА 4. ЕНЕРГІЯ

Я досліджую світ Дослідницькі / проблемні запитання Що таке енергія? Як людина використовує енергію Сонця, вітру, води? Що робити, якщо відчуваєш брак енергії? Як їжак накопичує і зберігає енергію для зимівлі? Як заощаджувати енергію? У чому сила роду? Завдання

ТИЖДЕНЬ 7. НА ГОСТИНІ У БОБРІВТИЖДЕНЬ 7. НА ГОСТИНІ У БОБРІВ

Українська мова Взаємодіємо усно. Розповідаємо про улюблених тварин. Розгадуємо шифровку. Читаємо. Стилі текстів (науково-популярний та художній). Уривки з повісті О. Купріян “Боброго ранку”. Вірш М. Стельмаха “Бобер”. Скоромовки Б. Стельмаха, О. Кононенка. Пізнавальний текст “Є секрети у бобра”. Взаємодіємо письмово. Створюємо тексти-описи