Я І МОЯ БАТЬКІВЩИНА

Шостий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Чому батьки і Батьківщина – схожі (споріднені) слова?
  • Що таке Батьківщина?
  • Якими якостями я маю володіти, щоб стати комусь захисником / захисницею?
    (до Дня захисника України).
Завдання шостого тижня (для вчителя):
  • навчати учнів мислити поза стереотипами дорослих;
  • допомагати дітям усвідомлювати себе і свою родину як частину Батьківщини;
  • виховувати повагу до українських воїнів – захисників України;
  • виховувати шанобливе ставлення до державних символів України, української історії.
Очікувані результати шостого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

  •  що таке мала батьківщина і Батьківщина – велика Україна;
  • державні символи України;
  • що українські воїни-герої захищають Україну;
  • чому потрібно захищати тих, хто потребує допомоги, і самим звертатися по допомогув разі потреби.

вмітимуть:
  • розповідати про свою родину, Батьківщину;
  • розпізнавати державні символи України, тлумачити їх походження;
  • співати гімн України, інші пісні про Україну;
  • пояснювати, чому батьки і Батьківщина – споріднені слова;
  • характеризувати захисника / захисницю України, підбираючи відповідні означення(без уживання цього терміна);
  • висловлювати власну думку (зокрема й письмово, за допомогою малюнкового письма)стосовно малої і великої Батьківщини, ставити запитання й відповідати на них;
  • створювати вироби / художні твори на тему родини, Батьківщини, захисниківУкраїни.

Залишити відповідь

Related Post

ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ

Восьмий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому?● Як «потоваришувати» з технікою?● Яка роль роботів у житті людини? Завдання

ПРИВІТ СВІТ!ПРИВІТ СВІТ!

Доброго дня, друзі та гості нашої сторінки! Вітаю з початком нового навчального року і відкриттям нашого невеличкого класного щоденника! Тут будемо дізнаватися новини нашого класу, отримаємо підказки для ефективної підготовки