Я І МОЯ БАТЬКІВЩИНА

Шостий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Чому батьки і Батьківщина – схожі (споріднені) слова?
  • Що таке Батьківщина?
  • Якими якостями я маю володіти, щоб стати комусь захисником / захисницею?
    (до Дня захисника України).
Завдання шостого тижня (для вчителя):
  • навчати учнів мислити поза стереотипами дорослих;
  • допомагати дітям усвідомлювати себе і свою родину як частину Батьківщини;
  • виховувати повагу до українських воїнів – захисників України;
  • виховувати шанобливе ставлення до державних символів України, української історії.
Очікувані результати шостого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

  •  що таке мала батьківщина і Батьківщина – велика Україна;
  • державні символи України;
  • що українські воїни-герої захищають Україну;
  • чому потрібно захищати тих, хто потребує допомоги, і самим звертатися по допомогув разі потреби.

вмітимуть:
  • розповідати про свою родину, Батьківщину;
  • розпізнавати державні символи України, тлумачити їх походження;
  • співати гімн України, інші пісні про Україну;
  • пояснювати, чому батьки і Батьківщина – споріднені слова;
  • характеризувати захисника / захисницю України, підбираючи відповідні означення(без уживання цього терміна);
  • висловлювати власну думку (зокрема й письмово, за допомогою малюнкового письма)стосовно малої і великої Батьківщини, ставити запитання й відповідати на них;
  • створювати вироби / художні твори на тему родини, Батьківщини, захисниківУкраїни.

Залишити відповідь

Related Post

СВІТ ГРИСВІТ ГРИ

Дев’ятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри?● У які ігри грали наші батьки?● Навіщо потрібні правила гри?● Чого навчає

ТИЖДЕНЬ 8. РОЗКАЖИ МЕНІ ПРО ОСІНЬТИЖДЕНЬ 8. РОЗКАЖИ МЕНІ ПРО ОСІНЬ

Українська мова Взаємодіємо усно. Викорінюємо суржик Читаємо. Повторення: рима і ритм. Білі вірші, верлібри. Розповідь “Які бувають тексти”. Вірші А. М’ястківського “Осінь”, З. Живки “Осінній вірш про прогноз погоди” Взаємодіємо письмово. Створюємо тексти-описи, розповіді, міркування Досліджуємо мовлення. Типи текстів

ТЕМА 9. ВСЕ ПОВ’ЯЗАНЕ З УСІМТЕМА 9. ВСЕ ПОВ’ЯЗАНЕ З УСІМ

Дослідницькі / проблемні запитання Як зі мною змінюється мій світ? Що означає бути дорослим? Чому добрі вчинки важливі? Чи може одна людина змінити щось у світі? Чому важливо піклуватися про своє здоров’я? Як я можу вплинути на своє майбутнє? Завдання