Сьомий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
- Чи кожна людина може бути підприємливою?
- Як знаходити ідеї та можливості?
- Як здійснити задумане?
- Як отримати добрі результати?
Завдання сьомого тижня:
1. Розвивати творче мислення, навички культури праці, уміння організовувати і планувати роботу, раціонально розподіляти свій час, самостійно приймати рішення.
2. Удосконалювати уміння спілкуватися, сприяти особистісному і соціальному розвитку.
3. Сприяти збагаченню словникового запасу та розумінню слів «підприємливий», «добро», «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «добробут».
4. Стимулювати зацікавлення доброчинством (робити добрі справи). Формувати потребу бути доброчинцем.
5. Розвивати підприємливі якості та вміння.
Очікувані результати сьомого тижня:
На кінець тижня учні
знатимуть:
що таке «підприємливість» і кого називають підприємливим/ою;
що означають слова «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «доброчесність», «добробут»;
чому люди купують і яку користь (цінність) шукають.
та вмітимуть:
ставити запитання;
генерувати і відстоювати власні ідеї у загальній дискусії класу або в групі;
висловлювати пропозиції щодо спільних дій на основі ідей (згенерованих самотужки або групою);
приймати в групі спільне рішення;
організовувати спільну діяльність у групі;
планувати свій час у процесі спільної праці.