МИ – ПІДПРИЄМЛИВІ

Сьомий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

  • Чи кожна людина може бути підприємливою?
  • Як знаходити ідеї та можливості?
  • Як здійснити задумане?
  • Як отримати добрі результати?

Завдання сьомого тижня:

1. Розвивати творче мислення, навички культури праці, уміння організовувати і планувати роботу, раціонально розподіляти свій час, самостійно приймати рішення.
2. Удосконалювати уміння спілкуватися, сприяти особистісному і соціальному розвитку.
3. Сприяти збагаченню словникового запасу та розумінню слів «підприємливий», «добро», «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «добробут».
4. Стимулювати зацікавлення доброчинством (робити добрі справи). Формувати потребу бути доброчинцем.
5. Розвивати підприємливі якості та вміння.


Очікувані результати сьомого тижня:

На кінець тижня учні
знатимуть:

 що таке «підприємливість» і кого називають підприємливим/ою;
 що означають слова «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «доброчесність», «добробут»;
 чому люди купують і яку користь (цінність) шукають.

та вмітимуть:

 ставити запитання;
 генерувати і відстоювати власні ідеї у загальній дискусії класу або в групі;
 висловлювати пропозиції щодо спільних дій на основі ідей (згенерованих самотужки або групою);
 приймати в групі спільне рішення;
 організовувати спільну діяльність у групі;
 планувати свій час у процесі спільної праці.

Залишити відповідь

Related Post

ТЕМА 9. ВСЕ ПОВ’ЯЗАНЕ З УСІМТЕМА 9. ВСЕ ПОВ’ЯЗАНЕ З УСІМ

Дослідницькі / проблемні запитання Як зі мною змінюється мій світ? Що означає бути дорослим? Чому добрі вчинки важливі? Чи може одна людина змінити щось у світі? Чому важливо піклуватися про своє здоров’я? Як я можу вплинути на своє майбутнє? Завдання

ВЕЛИКДЕНЬВЕЛИКДЕНЬ

Тридцять перший тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Про що розповідає писанка? Що покладемо у великодній кошик? Як святкують Великдень у світі? Які традиції Великодня у моїй родині? Як святкують прихід весни? Що святкують навесні? Завдання 31-го тижня Ознайомити учнів з народними

ПЛАНУЄМО ЕКСКУРСІЮПЛАНУЄМО ЕКСКУРСІЮ

Тридцять четвертий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Як спланувати екскурсію? Як поводитися під час екскурсії? Завдання 34-го тижня Підсумувати роботу протягом року. Нагадати учням, чого вони навчилися, скільки корисного вміють робити. Повторити правила поведінки,