МИ – ПІДПРИЄМЛИВІ

Сьомий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

  • Чи кожна людина може бути підприємливою?
  • Як знаходити ідеї та можливості?
  • Як здійснити задумане?
  • Як отримати добрі результати?

Завдання сьомого тижня:

1. Розвивати творче мислення, навички культури праці, уміння організовувати і планувати роботу, раціонально розподіляти свій час, самостійно приймати рішення.
2. Удосконалювати уміння спілкуватися, сприяти особистісному і соціальному розвитку.
3. Сприяти збагаченню словникового запасу та розумінню слів «підприємливий», «добро», «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «добробут».
4. Стимулювати зацікавлення доброчинством (робити добрі справи). Формувати потребу бути доброчинцем.
5. Розвивати підприємливі якості та вміння.


Очікувані результати сьомого тижня:

На кінець тижня учні
знатимуть:

 що таке «підприємливість» і кого називають підприємливим/ою;
 що означають слова «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «доброчесність», «добробут»;
 чому люди купують і яку користь (цінність) шукають.

та вмітимуть:

 ставити запитання;
 генерувати і відстоювати власні ідеї у загальній дискусії класу або в групі;
 висловлювати пропозиції щодо спільних дій на основі ідей (згенерованих самотужки або групою);
 приймати в групі спільне рішення;
 організовувати спільну діяльність у групі;
 планувати свій час у процесі спільної праці.

Залишити відповідь

Related Post

ТИЖДЕНЬ 11. ПЕРЕТВОРЕННЯ В ПРИРОДІТИЖДЕНЬ 11. ПЕРЕТВОРЕННЯ В ПРИРОДІ

Українська мова Взаємодіємо усно. Вигадуємо і розповідаємо продовження пригоди Читаємо. Вірш О. Лущевської “Літо”. Уривки з творів Ю. Смаль “Казка про Горошку”, В. Вздульської “Велике перевтілення” Взаємодіємо письмово. Пишемо вірш про осінь Досліджуємо мовлення. Будова слова: префікси Досліджуємо медіа. Малюємо схему розвитку

ТЕМА 5. ЦІННОСТІТЕМА 5. ЦІННОСТІ

Дослідницькі / проблемні запитання Які бувають цінності? Що об’єднує родину? Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури? Чи можуть зникнути цінності природи? Що я ціную в людях? Яку цінність можу створити я? Завдання п’ятої теми Дослідити, якими бувають цінності, та з’ясувати різницю

ВЕСЕЛКАВЕСЕЛКА

Двадцять восьмий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Як з’являється веселка? Які кольори є у веселці? Що спільного між словами “веселка” та “весело”? Завдання 28-го тижня Навчити спостерігати явища природи та аналізувати результати спостережень. Формувати первинні уявлення про світло і колір.