Восьмий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
● Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому?
● Як «потоваришувати» з технікою?
● Яка роль роботів у житті людини?
Завдання восьмого тижня:
1. На основі досвіду учнів та їхніх потреб допомогти проаналізувати, як техніка та технічне обладнання допомагає в побуті;
2. Навчати безпечної поведінки та безпечного використання найпростіших видів побутової техніки;
3. Продемонструвати покращення умов життя людини за допомогою техніки;
4. Спонукати до ефективної взаємодії між учнями, а також між учнями і технікою;
5. Навчати зображувати почуту інформацію у вигляді моделей, малюнків;
6. Спонукати до розповідей про те, що його/її вразило, схвилювало; до переказування подій із власного життя; висловлювання власної позиції;
7. Навчати відтворювати в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують;
8. Навчати організовувати робоче місце, дотримання безпечних прийомів праці та правил безпечної поведінки у природі.
Очікувані результати восьмого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
що таке техніка;
про роль техніки в житті сучасної людини;
про різне призначення техніки;
та вмітимуть:
розрізняти різні види техніки;
користуватися найпростішою технікою в повсякденному житті;
взаємодіяти в парах і групах під час користування найпростішими видами техніки;
дотримуватися правил безпечного використання окремих видів побутової техніки;
дбайливо ставитися до свого здоров’я та здоров’я інших людей
дбайливо ставитися до природи.