ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ

Восьмий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому?
● Як «потоваришувати» з технікою?
● Яка роль роботів у житті людини?

Завдання восьмого тижня:

1. На основі досвіду учнів та їхніх потреб допомогти проаналізувати, як техніка та технічне обладнання допомагає в побуті;
2. Навчати безпечної поведінки та безпечного використання найпростіших видів побутової техніки;
3. Продемонструвати покращення умов життя людини за допомогою техніки;
4. Спонукати до ефективної взаємодії між учнями, а також між учнями і технікою;
5. Навчати зображувати почуту інформацію у вигляді моделей, малюнків;
6. Спонукати до розповідей про те, що його/її вразило, схвилювало; до переказування подій із власного життя; висловлювання власної позиції;
7. Навчати відтворювати в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують;
8. Навчати організовувати робоче місце, дотримання безпечних прийомів праці та правил безпечної поведінки у природі.


Очікувані результати восьмого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

 що таке техніка;
 про роль техніки в житті сучасної людини;
 про різне призначення техніки;

та вмітимуть:

 розрізняти різні види техніки;
 користуватися найпростішою технікою в повсякденному житті;
 взаємодіяти в парах і групах під час користування найпростішими видами техніки;
 дотримуватися правил безпечного використання окремих видів побутової техніки;
 дбайливо ставитися до свого здоров’я та здоров’я інших людей
 дбайливо ставитися до природи.

Залишити відповідь

Related Post

ТРАНСПОРТТРАНСПОРТ

Двадцять другий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Які є види транспорту?● Транспорт моєї місцевості. Як бути гарним пасажиром?● Для чого потрібні правила дорожнього руху? Завдання двадцять другого тижня:

МІЙ/НАШ КЛАСМІЙ/НАШ КЛАС

Другий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Як знайти свою класну кімнату? Як почуватися комфортно у класі? Як створити безпеку і затишок у класі? Як нам стати класною спільнотою? Чого

НАВІЩО МИ ЇМО?НАВІЩО МИ ЇМО?

Двадцять дев’ятий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Навіщо потрібно їсти? Яка їжа корисна для мого організму? Як слід поводитись за столом? Завдання 29-го тижня Формувати позитивне ставлення до власного здоров’я та прагнення правильно харчуватися задля його збереження