СВІТ ГРИ

Дев’ятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри?
● У які ігри грали наші батьки?
● Навіщо потрібні правила гри?
● Чого навчає комп’ютерна гра?

Завдання дев’ятого тижня:

1. Розвивати творче мислення учнів, ознайомлюючи їх із різними видами ігор.
2. Організовувати взаємодію в парах та групах.
3. Формувати відповідальне ставлення щодо дотримання правил гри та етичних норм.
4. Допомагати дітям зрозуміти користь від різних ігор, передбачати ризики під час гри та враховувати їх.
5. Організовувати творчу діяльність учнів у грі.

Очікувані результати дев’ятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

• чому корисно бавитися;
• у які ігри бавилися їхні батьки;


та вмітимуть:

• пояснювати, чого навчають ігри, зокрема комп’ютерні;
• виявляти ризики гри та враховувати їх;
• розрізняти дитячі і недитячі комп’ютерні ігри;
• перемагати у грі і програвати, спираючись на етичні норми;
• організовувати гру та брати участь у ній;
• уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування й тактовно висловлювати свою думку;
• взаємодіяти в парах і групах для досягнення цілей;
• дотримуватись запропонованих правил або складати правила гри.

Залишити відповідь

Related Post

СПОРТСПОРТ

Двадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чому варто займатися фізкультурою чи спортом?● Які риси характеру розвиває спорт?● Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? Завдання двадцятого тижня: 1. Ознайомити

МОЯ РОДИНАМОЯ РОДИНА

Тридцять другий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Хто є в моїй родині? У чому сила родини? Які я маю обов’язки в сім’ї? Завдання 32-го тижня Розширити знання дітей про родину, їх значення в житті людини. Пробудити інтерес до пізнання історії свого

ЗИМОВІ СВЯТАЗИМОВІ СВЯТА

Шістнадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чому свято є важливим?● Які свята святкуються взимку в Україні та у світі?● Як підготуватися до свята?● Чому під час свята нам