ТЕАТР

Десятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?
● Хто найголовніший у театрі?
● Як створити театр? Хто автор вистави?
● Ми творимо театр?

Завдання десятого тижня:

1. Ознайомити дітей з театром як видом мистецтва, атрибутами, пов’язаними з театром.
2. Розвивати творчі здібності та емоційну чутливість.
3. Збагатити активне мовлення учнів новими словами.
4. Розвивати уміння розпізнавати та співвідносити цифру з її зображенням на квитку, афіші, циферблаті годинника тощо.
5. Удосконалювати уміння рахувати в межах 10.
6. Творчо опрацювати та інсценізувати казку.
7. Створити невеликі тексти-повідомлення з уживанням ввічливих слів, кличного відмінка, емотиконів: запрошення, квитки, афіша, оголошення.
8. Сприяти дотриманню правил поведінки на вулиці, у театрі.


Очікувані результати десятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть про:

• театр як вид мистецтва й атрибути, пов’язані з театром;
• автора як творця різного характеру текстів (казки, сценарію тощо);
• правила поведінки в театрі, на виставі, під час репетиції;

та вмітимуть:

• створювати невеликі тексти-повідомлення інформаційного характеру (квитки, запрошення, афіша, оголошення);
• пояснювати, що відчувають, розрізняти позитивні й негативні емоції;
• розпізнавати та співвідносити цифру з її зображенням на на квитку, афіші, циферблаті годинника тощо.
• виготовляти (за шаблоном) та оздоблювати маски, елементарні костюми та інші атрибути театрального мистецтва;
• виконувати різні соціальні ролі, пов’язані з театральним мистецтвом;
• розробляти правила та поводитися у театрі згідно з ними;
• драматизувати, виконувати ролі під час імпровізованої вистави.

Залишити відповідь

Related Post

ТЕМА 1. ЗМІНИТЕМА 1. ЗМІНИ

Дослідницькі / проблемні запитання Як змінилася моя школа? Як змінився мій клас? Як змінилися способи передавання повідомлень? Чому відбуваються зміни у природі? Як змінюються істоти впродовж життя? Що змінилося в мені? Які зміни не залежать від мене? Які зміни залежать від мене? Завдання 1-ї

ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ

Восьмий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому?● Як «потоваришувати» з технікою?● Яка роль роботів у житті людини? Завдання

ТИЖДЕНЬ 4. ПОДОРОЖ У КАЗКУТИЖДЕНЬ 4. ПОДОРОЖ У КАЗКУ

Українська мова Взаємодіємо усно. Фрази, які слід сказати тому, хто рушає в мандри Читаємо. Уривки з повісті Т. Янссон “Комета прилітає”. Елементи сюжету художнього твору Взаємодіємо письмово. Створюємо смс-повідомлення Досліджуємо мовлення. Типи повідомлень: смс, лист. Фразеологізми Досліджуємо медіа. Висловлюємо власне