ТЕАТР

Десятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?
● Хто найголовніший у театрі?
● Як створити театр? Хто автор вистави?
● Ми творимо театр?

Завдання десятого тижня:

1. Ознайомити дітей з театром як видом мистецтва, атрибутами, пов’язаними з театром.
2. Розвивати творчі здібності та емоційну чутливість.
3. Збагатити активне мовлення учнів новими словами.
4. Розвивати уміння розпізнавати та співвідносити цифру з її зображенням на квитку, афіші, циферблаті годинника тощо.
5. Удосконалювати уміння рахувати в межах 10.
6. Творчо опрацювати та інсценізувати казку.
7. Створити невеликі тексти-повідомлення з уживанням ввічливих слів, кличного відмінка, емотиконів: запрошення, квитки, афіша, оголошення.
8. Сприяти дотриманню правил поведінки на вулиці, у театрі.


Очікувані результати десятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть про:

• театр як вид мистецтва й атрибути, пов’язані з театром;
• автора як творця різного характеру текстів (казки, сценарію тощо);
• правила поведінки в театрі, на виставі, під час репетиції;

та вмітимуть:

• створювати невеликі тексти-повідомлення інформаційного характеру (квитки, запрошення, афіша, оголошення);
• пояснювати, що відчувають, розрізняти позитивні й негативні емоції;
• розпізнавати та співвідносити цифру з її зображенням на на квитку, афіші, циферблаті годинника тощо.
• виготовляти (за шаблоном) та оздоблювати маски, елементарні костюми та інші атрибути театрального мистецтва;
• виконувати різні соціальні ролі, пов’язані з театральним мистецтвом;
• розробляти правила та поводитися у театрі згідно з ними;
• драматизувати, виконувати ролі під час імпровізованої вистави.

Залишити відповідь

Related Post

ЗИМОВІ СВЯТАЗИМОВІ СВЯТА

Шістнадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чому свято є важливим?● Які свята святкуються взимку в Україні та у світі?● Як підготуватися до свята?● Чому під час свята нам

ТИЖДЕНЬ 6. ЗАХИСНИКАМ УКРАЇНИ – СЛАВА!ТИЖДЕНЬ 6. ЗАХИСНИКАМ УКРАЇНИ – СЛАВА!

Українська мова Взаємодіємо усно. Розповідаємо про захисників України. Виразно промовляємо репліки персонажів Читаємо. П’єса. Уривки з п’єси Олександра Олеся “Микита Кожум’яка” Взаємодіємо письмово. Знаходимо та виправляємо помилки Досліджуємо мовлення. Повторення: звертання, антоніми Досліджуємо медіа. Перегляд тизеру мультфільму “Микита

ТЕМА 7. ІДЕЇ – ВИНАХОДИ – ВІДКРИТТЯТЕМА 7. ІДЕЇ – ВИНАХОДИ – ВІДКРИТТЯ

Дослідницькі / проблемні запитання Як знаходити власні ідеї? Як втілювати ідеї в життя? Хто вони — винахідники? Як винаходи змінюють життя людей? Як відкриття можуть допомогти в навчанні? Чим можуть бути небезпечні винаходи та відкриття? Які винаходи допомагають людям з інвалідністю? Завдання