МОДА

Одинадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Що означає бути модним? Як виявляти свою неповторність?
● Хто створює модний одяг?
● Як змінюється мода?
● Чому здоровим бути модно?

Завдання одинадцятого тижня:

1. Організувати навчальні ситуації, щоб учні поділилися власними міркуваннями про те, що таке «мода» та «неповторність».
2. Формувати розуміння того, що кожна людина має право на вираження власної неповторності й не можна оцінювати людей за одягом.
3. Навчати зображувати почуту інформацію у вигляді моделей, малюнків.
4. Спонукати учнів до розповідей про те, що їх вразило, схвилювало, до переказування подій із власного життя.
5. Формувати здорові й корисні звички.
6. Навчати організовувати власне робоче місце, дотримуватися безпечних прийомів праці та правил безпечної поведінки.
7. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.


Очікувані результати одинадцятого тижня:

На кінець тижня учні вмітимуть:

• пояснювати, у чому їхня неповторність;
• переконувати про те, що не можна оцінювати людей за їхнім одягом;
• пояснювати, що кожен має право на вираження власного «Я», зокрема й через моду;
• уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
• взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;
• порівнювати і впорядковувати об’єкти за однією або декількома ознаками;
• висловлювати власну думку, відповідати на поставлені запитання;
• ділитися своїми почуттями та емоціями від прослуханого та почутого;
• дбайливо ставитися до свого здоров’я;
• творити модні речі.

Залишити відповідь

Related Post

ЗИМОВІ СВЯТАЗИМОВІ СВЯТА

Шістнадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чому свято є важливим?● Які свята святкуються взимку в Україні та у світі?● Як підготуватися до свята?● Чому під час свята нам

ТЕМА 2.ФАКТИ І ЗДОГАДКИТЕМА 2.ФАКТИ І ЗДОГАДКИ

Дослідницькі / проблемні запитання Які факти “приховує” фотографія? Про що розкажуть прості речі? Чим цікаве Сонце? Як факти минулого впливають на майбутнє? Яку інформацію записують числами? Як отримують інформацію люди з порушеннями зору? Про що розкаже родовід? Про які факти можуть “розповісти” родинні

ТЕМА 1. ПОДОРОЖУЄМО І ВІДКРИВАЄМО СВІТТЕМА 1. ПОДОРОЖУЄМО І ВІДКРИВАЄМО СВІТ

Я досліджую світ : Дослідницькі / проблемні запитання Що спонукає людей подорожувати? Як люди мандрують? Які таємниці може відкрити подорож? Що зробити, аби подорож запам’яталася? Як досліджувати світ під час подорожі? Як спланувати подорож? Які подорожі роблять нас щасливими? Які пристрої допомагають нам під час подорожі?