МОДА

Одинадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Що означає бути модним? Як виявляти свою неповторність?
● Хто створює модний одяг?
● Як змінюється мода?
● Чому здоровим бути модно?

Завдання одинадцятого тижня:

1. Організувати навчальні ситуації, щоб учні поділилися власними міркуваннями про те, що таке «мода» та «неповторність».
2. Формувати розуміння того, що кожна людина має право на вираження власної неповторності й не можна оцінювати людей за одягом.
3. Навчати зображувати почуту інформацію у вигляді моделей, малюнків.
4. Спонукати учнів до розповідей про те, що їх вразило, схвилювало, до переказування подій із власного життя.
5. Формувати здорові й корисні звички.
6. Навчати організовувати власне робоче місце, дотримуватися безпечних прийомів праці та правил безпечної поведінки.
7. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.


Очікувані результати одинадцятого тижня:

На кінець тижня учні вмітимуть:

• пояснювати, у чому їхня неповторність;
• переконувати про те, що не можна оцінювати людей за їхнім одягом;
• пояснювати, що кожен має право на вираження власного «Я», зокрема й через моду;
• уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
• взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;
• порівнювати і впорядковувати об’єкти за однією або декількома ознаками;
• висловлювати власну думку, відповідати на поставлені запитання;
• ділитися своїми почуттями та емоціями від прослуханого та почутого;
• дбайливо ставитися до свого здоров’я;
• творити модні речі.

Залишити відповідь

Related Post

ВЕСНЯНА МОЗАЇКАВЕСНЯНА МОЗАЇКА

Двадцять п’ятий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Як приходить весна? Чим заклопотані птахи навесні? Як прокидаються рослини? Які квіти розквітають першими? Завдання 25-го тижня Спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються в живій та неживій природі навесні, встановлювати причинно-наслідкові

ТЕМА 2.ФАКТИ І ЗДОГАДКИТЕМА 2.ФАКТИ І ЗДОГАДКИ

Дослідницькі / проблемні запитання Які факти “приховує” фотографія? Про що розкажуть прості речі? Чим цікаве Сонце? Як факти минулого впливають на майбутнє? Яку інформацію записують числами? Як отримують інформацію люди з порушеннями зору? Про що розкаже родовід? Про які факти можуть “розповісти” родинні

ВЕЛИКДЕНЬВЕЛИКДЕНЬ

Тридцять перший тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Про що розповідає писанка? Що покладемо у великодній кошик? Як святкують Великдень у світі? Які традиції Великодня у моїй родині? Як святкують прихід весни? Що святкують навесні? Завдання 31-го тижня Ознайомити учнів з народними