ПРИГОДИ КРАПЕЛЬКИ

Дванадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Де є вода в природі?
● Якою буває вода в природі? Як вона мандрує?
● Навіщо потрібна вода? Що станеться, якщо її не буде?
● Як берегти воду?

Завдання дванадцятого тижня:

1. Формувати уявлення про розподіл води на Землі.
2. Навчити досліджувати деякі властивості води.
3. Формувати розуміння значення води для рослин, тварин, людини.
4. Виробляти навички економного використання води.
5. Ознайомити учнів з відповідними творами мистецтва та медіа.
6. Формувати здоров’язбережну компетентність.
7. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
8. Формувати уміння використовувати малюнки, схеми для ілюстрування арифметичних дій (додавання/віднімання).


Очікувані результати дванадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● назви водойм свого краю;
● властивості води (прозора, без запаху, займає форму посудини, без смаку);
● як «мандрує» вода;
● як економно використовувати воду;
● як дбайливо ставитися до водних багатств;

та вмітимуть:

● пояснити значення води у природі та житті людини;
● досліджувати деякі властивості води;
● розпізнавати за малюнками види водойм свого краю;
● описувати свої враження від почутого, побаченого;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
● дотримуватися безпечних прийомів праці.

Залишити відповідь

Related Post

СВІТ РОСЛИНСВІТ РОСЛИН

Двадцять шостий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Чому людина не може жити без рослин? Що потрібно рослинам для життя? Що спільного між усіма рослинами? Як берегти рослини? Чи є рослини живими? Завдання 26-го тижня Ознайомити учнів з різноманітністю рослинного світу.

ПОДАРУНКИПОДАРУНКИ

П’ятнадцятий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Чому люди дарують подарунки? Як дарувати і приймати подарунки? Що я можу подарувати? Завдання тижня: Вчити добирати подарунки для близьких людей та знайомих. Вчити дітей бути уважними до інших людей. Виховувати

Я І МОЯ БАТЬКІВЩИНАЯ І МОЯ БАТЬКІВЩИНА

Шостий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Чому батьки і Батьківщина – схожі (споріднені) слова? Що таке Батьківщина? Якими якостями я маю володіти, щоб стати комусь захисником / захисницею?(до Дня