ЗИМА

Тринадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

  • Які сюрпризи нам готує зима?
  • Що відбувається з рослинами взимку?
  • Як зимують тварини? / «Чи кожна пташина у вирій на зиму літає…»?
  • Як цікаво проводити час взимку?

Завдання тринадцятого тижня:

1. Навчати учнів спостерігати за сезонними змінами у живій та неживій природі взимку.
2. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
3. Ознайомити з мистецькими творами про зиму, формувати уміння сприймати красу довкілля взимку, виявляти власні враження, висловлювати судження про побачене і почуте, відтворювати засобами мистецтва.
4. Формувати здоров’язбережувальну компетентність.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.


Очікувані результати тринадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● основні ознаки зими;
● зміни, які відбуваються у неживій та живій природі взимку;
● можливі небезпеки, що можуть очікувати людину в довкіллі взимку;
● як дбайливо ставитися до водних багатств.

та вмітимуть:

● спостерігати за довкіллям, висловлювати свої думки;
● знаходити деякі взаємозв’язки та закономірності в природі взимку;
● емоційно сприймати і виконувати твори мистецтва про зиму;
● дотримуватися правил безпечної та здоров’язбережувальної поведінки у навчанні та повсякденному житті;
● демонструвати самозарадність під час виконання навчальних завдань;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

Залишити відповідь

Related Post

ТИЖДЕНЬ 14. ДРУЖБА – ВЕЛИКА СИЛАТИЖДЕНЬ 14. ДРУЖБА – ВЕЛИКА СИЛА

Взаємодіємо усно. Фрази, якими варто реагувати на те, що люди дотримуються своїх традицій. Що доречно казати, коли хтось щось розбив Читаємо. Уривки з твору Н. Умерова “Мій друг Руслан”. Вірш О. Сенатович “Ми розбили склянку з чаєм” Взаємодіємо письмово. Створюємо афішу до вистави Досліджуємо

ТЕМА 3. ЧАРІВНІ ПЕРЕТВОРЕННЯТЕМА 3. ЧАРІВНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ

Я досліджую світ Дослідницькі / проблемні запитання Як безпека перетворюється на небезпеку? Як небезпеку перетворити на безпеку? Чому воду називають чарівницею? Як опинитися в минулому без чарівної палички? Чим приваблює природа Карпат? Що я можу змінити власноруч? Чим цікаве яйце? Як зернятко перетворюється

НАВІЩО МИ ЇМО?НАВІЩО МИ ЇМО?

Двадцять дев’ятий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Навіщо потрібно їсти? Яка їжа корисна для мого організму? Як слід поводитись за столом? Завдання 29-го тижня Формувати позитивне ставлення до власного здоров’я та прагнення правильно харчуватися задля його збереження