ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ

Чотирнадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Що можна побачити в космосі?
● Чи може день «наздогнати» ніч?
● Чи можливе на Землі життя без Сонця?
● Як я уявляю інші планети?

Завдання чотирнадцятого тижня:

1. Вчити спостерігати за добовими змінами у природі.
2. Дослідити значення Сонця для життя на Землі.
3. Виявити причиново-наслідкові зв’язки між оберненням Землі навколо своєї осі та зміною частин доби.
4. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати чотирнадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● причини зміни дня і ночі на Землі;
● значення сонячного проміння для розвитку рослини.


та вмітимуть:

● спостерігати за змінами дня і ночі і пояснювати їх;
● визначати години на годиннику;
● встановлювати зв’язок між об’єктами та явищами природи;
● пояснювати, навіщо потрібне Сонце і яка його роль у житті всього живого;
● фантазувати про життя на інших планетах;
● обґрунтовувати свою позицію та слухати інших;
● дотримуватися безпечних прийомів праці;
● пояснювати користь здорового харчування.

Залишити відповідь

Related Post

ВЕСЕЛКАВЕСЕЛКА

Двадцять восьмий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Як з’являється веселка? Які кольори є у веселці? Що спільного між словами “веселка” та “весело”? Завдання 28-го тижня Навчити спостерігати явища природи та аналізувати результати спостережень. Формувати первинні уявлення про світло і колір.

ДЕНЬ ЗЕМЛІ. МИ – УКРАЇНЦІ. МИ – ЄВРОПЕЙЦІДЕНЬ ЗЕМЛІ. МИ – УКРАЇНЦІ. МИ – ЄВРОПЕЙЦІ

Тридцятий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Історія виникнення Дня Землі Традиції, пов’язані з вшануванням свята. Українці — хто ми? Що закодовано в українській вишиванці? Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи? Завдання 30-го тижня Виховувати учнів громадянами