ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ

Чотирнадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Що можна побачити в космосі?
● Чи може день «наздогнати» ніч?
● Чи можливе на Землі життя без Сонця?
● Як я уявляю інші планети?

Завдання чотирнадцятого тижня:

1. Вчити спостерігати за добовими змінами у природі.
2. Дослідити значення Сонця для життя на Землі.
3. Виявити причиново-наслідкові зв’язки між оберненням Землі навколо своєї осі та зміною частин доби.
4. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати чотирнадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● причини зміни дня і ночі на Землі;
● значення сонячного проміння для розвитку рослини.


та вмітимуть:

● спостерігати за змінами дня і ночі і пояснювати їх;
● визначати години на годиннику;
● встановлювати зв’язок між об’єктами та явищами природи;
● пояснювати, навіщо потрібне Сонце і яка його роль у житті всього живого;
● фантазувати про життя на інших планетах;
● обґрунтовувати свою позицію та слухати інших;
● дотримуватися безпечних прийомів праці;
● пояснювати користь здорового харчування.

Залишити відповідь

Related Post

ПРИВІТ СВІТ!ПРИВІТ СВІТ!

Доброго дня, друзі та гості нашої сторінки! Вітаю з початком нового навчального року і відкриттям нашого невеличкого класного щоденника! Тут будемо дізнаватися новини нашого класу, отримаємо підказки для ефективної підготовки

СПОРТСПОРТ

Двадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чому варто займатися фізкультурою чи спортом?● Які риси характеру розвиває спорт?● Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? Завдання двадцятого тижня: 1. Ознайомити

МОЇ ДРУЗІМОЇ ДРУЗІ

Третій тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Хто такі друзі? / Яким має бути друг (подруга)? Як знайти друзів? Чому нам цікаво разом? Як зберегти дружбу? Як піклуватися про друзів