ПОДАРУНКИ

П’ятнадцятий тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Чому люди дарують подарунки?
  • Як дарувати і приймати подарунки?
  • Що я можу подарувати?

Завдання тижня:

  1. Вчити добирати подарунки для близьких людей та знайомих.
  2. Вчити дітей бути уважними до інших людей.
  3. Виховувати здатність дітей до емпатії, спонукати приходити на допомогу іншим, коли це справді потрібно.
  4. Вчити узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
  5. Заохочувати дітей розповідати про власні враження, не соромитися власних почуттів, висловлювати судження про побачене і почуте, відтворювати це засобами мистецтва.
  6. Навчати висловлювати свою думку, уважно слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати навчання

Наприкінці тижня учні знатимуть:

  • як роблять іграшки;
  • коли і як вручають подарунки;
  • як приймати подарунки та дякувати за них;
  • як вигадувати подарунки, враховуючи власні можливості;

умітимуть:

  • добирати та вручати подарунки рідним людям і приятелям;
  • створювати подарунки відповідно до свята й охайно оформлювати їх;
  • емоційно сприймати твори мистецтва, а також відтворювати свої враження під час образотворчої діяльності;
  • висловлювати свої думки, не ображаючи інших;
  • уважно слухати одне одного в умовах безпосереднього спілкування.

Залишити відповідь

Related Post

ВЕЛИКДЕНЬВЕЛИКДЕНЬ

Тридцять перший тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Про що розповідає писанка? Що покладемо у великодній кошик? Як святкують Великдень у світі? Які традиції Великодня у моїй родині? Як святкують прихід весни? Що святкують навесні? Завдання 31-го тижня Ознайомити учнів з народними

СВІТ ГРИСВІТ ГРИ

Дев’ятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри?● У які ігри грали наші батьки?● Навіщо потрібні правила гри?● Чого навчає

МОЄ ДОВКІЛЛЯМОЄ ДОВКІЛЛЯ

Четвертий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання Що мене оточує? Які «таємниці» має шкільне подвір’я? Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї? Кольори та звуки довкілля. Які вони? Як поводитись у