ПОДАРУНКИ

П’ятнадцятий тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Чому люди дарують подарунки?
  • Як дарувати і приймати подарунки?
  • Що я можу подарувати?

Завдання тижня:

  1. Вчити добирати подарунки для близьких людей та знайомих.
  2. Вчити дітей бути уважними до інших людей.
  3. Виховувати здатність дітей до емпатії, спонукати приходити на допомогу іншим, коли це справді потрібно.
  4. Вчити узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
  5. Заохочувати дітей розповідати про власні враження, не соромитися власних почуттів, висловлювати судження про побачене і почуте, відтворювати це засобами мистецтва.
  6. Навчати висловлювати свою думку, уважно слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати навчання

Наприкінці тижня учні знатимуть:

  • як роблять іграшки;
  • коли і як вручають подарунки;
  • як приймати подарунки та дякувати за них;
  • як вигадувати подарунки, враховуючи власні можливості;

умітимуть:

  • добирати та вручати подарунки рідним людям і приятелям;
  • створювати подарунки відповідно до свята й охайно оформлювати їх;
  • емоційно сприймати твори мистецтва, а також відтворювати свої враження під час образотворчої діяльності;
  • висловлювати свої думки, не ображаючи інших;
  • уважно слухати одне одного в умовах безпосереднього спілкування.

Залишити відповідь

Related Post

ЛІТНЯ МОЗАЇКАЛІТНЯ МОЗАЇКА

Тридцять третій тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Як упізнати літо? Як змінюється природа влітку? Як провести канікули безпечно? Завдання 33-го тижня Вчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі влітку. Розвивати навички дослідницької

ТИЖДЕНЬ 3. МАНДРІВНИКИ ТА МАНДРІВНИЦІТИЖДЕНЬ 3. МАНДРІВНИКИ ТА МАНДРІВНИЦІ

Українська мова Взаємодіємо усно. Фрази, якими можна підтримати людину, що наважується на сміливий крок Читаємо. Уривки з творів К. Пакхема “Дивовижні мандрівки тварин”, А. Хромової “Софія Яблонська”. Вірші Лесі Українки “Прощай, Волинь!”, Є. Пірог “Смачні мандри” Взаємодіємо письмово. Знаходимо

МИ – ДОСЛІДНИКИ, МИ – ВИНАХІДНИКИМИ – ДОСЛІДНИКИ, МИ – ВИНАХІДНИКИ

Дев’ятнадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Хто такий дослідник? Як розвивати в собі вміння дослідника?● Як людина досліджує світ?● Чи можна бути винахідником у наш час? / Чи