ЗИМОВІ СВЯТА

Шістнадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Чому свято є важливим?
● Які свята святкуються взимку в Україні та у світі?
● Як підготуватися до свята?
● Чому під час свята нам краще бути разом? Хто забезпечує свято для інших?

Завдання шістнадцятого тижня:

1. Учити учнів спостерігати за соціальними змінами в житті людей перед святами та під час свят.
2. Розширити знайомство учнів з мистецькими творами про зимові свята, що виконуються на свята.
3. Формувати вміння розв’язувати життєві задачі з використанням математичних методів.
4. Учити учнів планувати спільну діяльність, співпрацювати під час підготовки та проведення свят, надавати допомогу тим, хто потребує емоційної підтримки.
5. Розвивати емоційний інтелект та толерантність до представників інших культур.
6. Закладати основи екологічного підходу до створення чистого навколишнього середовища.
7. Учити учнів висловлюватися про свої емоції та емоції інших, про святковий настрій та засоби його створення.


Очікувані результати шістнадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● назви найпоширеніших зимових свят в Україні;
● 1 – 2 колядки, щедрівки;
● назви 3 – 5 країн світу;
● назви 3 – 5 професій;
● правила безпечної поведінки під час багатолюдного святкування в приміщенні та на вулиці.

та вмітимуть:

● розпізнавати символи найпоширеніших зимових свят (страви, художні образи, музичні твори) ;
● розказувати про найпоширеніші зимові свята в Україні (День святого Миколая; Різдво, Новий рік);
● співати колядки та щедрівки;
● оздоблювати приміщення до свята;
● виготовляти святкові подарунки за власним наміром;
● дотримуватися правил безпечної поведінки під час багатолюдного святкування в приміщенні та на вулиці.

Залишити відповідь

Related Post

ТЕМА 1. ПОДОРОЖУЄМО І ВІДКРИВАЄМО СВІТТЕМА 1. ПОДОРОЖУЄМО І ВІДКРИВАЄМО СВІТ

Я досліджую світ : Дослідницькі / проблемні запитання Що спонукає людей подорожувати? Як люди мандрують? Які таємниці може відкрити подорож? Що зробити, аби подорож запам’яталася? Як досліджувати світ під час подорожі? Як спланувати подорож? Які подорожі роблять нас щасливими? Які пристрої допомагають нам під час подорожі?

ВЕСНЯНА МОЗАЇКАВЕСНЯНА МОЗАЇКА

Двадцять п’ятий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Як приходить весна? Чим заклопотані птахи навесні? Як прокидаються рослини? Які квіти розквітають першими? Завдання 25-го тижня Спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються в живій та неживій природі навесні, встановлювати причинно-наслідкові

ТЕАТРТЕАТР

Десятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?● Хто найголовніший у театрі?● Як створити театр? Хто автор вистави?● Ми творимо театр? Завдання