ЗИМОВІ СВЯТА

Шістнадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Чому свято є важливим?
● Які свята святкуються взимку в Україні та у світі?
● Як підготуватися до свята?
● Чому під час свята нам краще бути разом? Хто забезпечує свято для інших?

Завдання шістнадцятого тижня:

1. Учити учнів спостерігати за соціальними змінами в житті людей перед святами та під час свят.
2. Розширити знайомство учнів з мистецькими творами про зимові свята, що виконуються на свята.
3. Формувати вміння розв’язувати життєві задачі з використанням математичних методів.
4. Учити учнів планувати спільну діяльність, співпрацювати під час підготовки та проведення свят, надавати допомогу тим, хто потребує емоційної підтримки.
5. Розвивати емоційний інтелект та толерантність до представників інших культур.
6. Закладати основи екологічного підходу до створення чистого навколишнього середовища.
7. Учити учнів висловлюватися про свої емоції та емоції інших, про святковий настрій та засоби його створення.


Очікувані результати шістнадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● назви найпоширеніших зимових свят в Україні;
● 1 – 2 колядки, щедрівки;
● назви 3 – 5 країн світу;
● назви 3 – 5 професій;
● правила безпечної поведінки під час багатолюдного святкування в приміщенні та на вулиці.

та вмітимуть:

● розпізнавати символи найпоширеніших зимових свят (страви, художні образи, музичні твори) ;
● розказувати про найпоширеніші зимові свята в Україні (День святого Миколая; Різдво, Новий рік);
● співати колядки та щедрівки;
● оздоблювати приміщення до свята;
● виготовляти святкові подарунки за власним наміром;
● дотримуватися правил безпечної поведінки під час багатолюдного святкування в приміщенні та на вулиці.

Залишити відповідь

Related Post

МОЇ ДРУЗІМОЇ ДРУЗІ

Третій тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Хто такі друзі? / Яким має бути друг (подруга)? Як знайти друзів? Чому нам цікаво разом? Як зберегти дружбу? Як піклуватися про друзів

ТИЖДЕНЬ 4. ПОДОРОЖ У КАЗКУТИЖДЕНЬ 4. ПОДОРОЖ У КАЗКУ

Українська мова Взаємодіємо усно. Фрази, які слід сказати тому, хто рушає в мандри Читаємо. Уривки з повісті Т. Янссон “Комета прилітає”. Елементи сюжету художнього твору Взаємодіємо письмово. Створюємо смс-повідомлення Досліджуємо мовлення. Типи повідомлень: смс, лист. Фразеологізми Досліджуємо медіа. Висловлюємо власне

ПЛАНУЄМО ЕКСКУРСІЮПЛАНУЄМО ЕКСКУРСІЮ

Тридцять четвертий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Як спланувати екскурсію? Як поводитися під час екскурсії? Завдання 34-го тижня Підсумувати роботу протягом року. Нагадати учням, чого вони навчилися, скільки корисного вміють робити. Повторити правила поведінки,