СВІТ ЗАХОПЛЕНЬ

Сімнадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Що мені подобається?/ Що я люблю?
● Як знайти для себе нове захоплення?
● Чи завжди захоплення приносять нам користь?

Завдання сімнадцятого тижня:

1. Допомогти дітям визначити власні зацікавлення, уподобання.
2. Розвивати в дітей уміння натхненно розповідати про свої захоплення.
3. Сприяти розвитку нових захоплень.
4. Вчити робити висновки-узагальнення за результатами навчальних завдань.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати сімнадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● назви і види деяких популярних дитячих захоплень;
● яку користь /шкоду можуть приносити дитячі захоплення;
● чим захоплюються однокласники.


та вмітимуть:

● пояснити, як від власних захоплень / уподобань може залежати успіх та добробут у майбутньому;
● розказувати про власні захоплення / вподобання;
● презентувати результати власної творчості;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

Залишити відповідь

Related Post

ТИЖДЕНЬ 14. ДРУЖБА – ВЕЛИКА СИЛАТИЖДЕНЬ 14. ДРУЖБА – ВЕЛИКА СИЛА

Взаємодіємо усно. Фрази, якими варто реагувати на те, що люди дотримуються своїх традицій. Що доречно казати, коли хтось щось розбив Читаємо. Уривки з твору Н. Умерова “Мій друг Руслан”. Вірш О. Сенатович “Ми розбили склянку з чаєм” Взаємодіємо письмово. Створюємо афішу до вистави Досліджуємо

МОЇ ДРУЗІМОЇ ДРУЗІ

Третій тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Хто такі друзі? / Яким має бути друг (подруга)? Як знайти друзів? Чому нам цікаво разом? Як зберегти дружбу? Як піклуватися про друзів

ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ

Восьмий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому?● Як «потоваришувати» з технікою?● Яка роль роботів у житті людини? Завдання