СВІТ ЗАХОПЛЕНЬ

Сімнадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Що мені подобається?/ Що я люблю?
● Як знайти для себе нове захоплення?
● Чи завжди захоплення приносять нам користь?

Завдання сімнадцятого тижня:

1. Допомогти дітям визначити власні зацікавлення, уподобання.
2. Розвивати в дітей уміння натхненно розповідати про свої захоплення.
3. Сприяти розвитку нових захоплень.
4. Вчити робити висновки-узагальнення за результатами навчальних завдань.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати сімнадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● назви і види деяких популярних дитячих захоплень;
● яку користь /шкоду можуть приносити дитячі захоплення;
● чим захоплюються однокласники.


та вмітимуть:

● пояснити, як від власних захоплень / уподобань може залежати успіх та добробут у майбутньому;
● розказувати про власні захоплення / вподобання;
● презентувати результати власної творчості;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

Залишити відповідь

Related Post

СВІТ ТВАРИНСВІТ ТВАРИН

Двадцять сьомий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Які бувають тварини? Як живуть свійські та дикі тварини? Чи можуть дикі тварини стати хатніми? Чому треба берегти тварин? Завдання 27-го тижня Розширювати й поглиблювати знання дітей про тварин,

МОЄ ДОВКІЛЛЯМОЄ ДОВКІЛЛЯ

Четвертий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання Що мене оточує? Які «таємниці» має шкільне подвір’я? Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї? Кольори та звуки довкілля. Які вони? Як поводитись у

ТЕАТРТЕАТР

Десятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?● Хто найголовніший у театрі?● Як створити театр? Хто автор вистави?● Ми творимо театр? Завдання