МИ – МАНДРІВНИКИ

Вісімнадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

  • Хто такий мандрівник? / Чи можу я назвати себе мандрівником?
  • Куди ми помандруємо? Подорож Україною.
  • Куди ми помандруємо? Подорож на південний континент.
  • Як мандрувати світом, не засмічуючи природи?

Завдання вісімнадцятого тижня:

1. Ознайомити учнів з відомими мандрівниками світу та їх дослідженнями.
2. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
3. Виробляти навички дбайливого ставлення до природи.
4. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.


Очікувані результати вісімнадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● хто такий мандрівник;
● найважливіші географічні об’єкти та пам’ятки культури рідного краю;
● деякі властивості льоду.

та вмітимуть:

● пояснювати, які речі необхідно взяти із собою в мандрівку;
● описувати місцевість, у якій проживають;
● планувати власну мандрівку;
● висловлюватись про свої емоції, почуття, переживання;
● проводити найпростіші дослідження за інструкцією, робити узагальнюючі висновки за результатами дослідження;
● дотримуватися безпечних прийомів праці;
● описувати негативні наслідки засмічення природи.

Залишити відповідь

Related Post

ТИЖДЕНЬ 15. ЧЕКАЄМО МИКОЛАЯ!ТИЖДЕНЬ 15. ЧЕКАЄМО МИКОЛАЯ!

Взаємодіємо усно. Фрази, які допомагають порозумітися з іншими. Читаємо п’єсу в ролях Читаємо. П’єса Юлії Домашець “Дарунки Миколая” Взаємодіємо письмово. Добираємо слова, що описують персонажів п’єси Досліджуємо мовлення. Суфікс і закінчення. Спільнокореневі слова Досліджуємо медіа. Добираємо композиції для музичного супроводу вистави