МИ – ДОСЛІДНИКИ, МИ – ВИНАХІДНИКИ

Дев’ятнадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Хто такий дослідник? Як розвивати в собі вміння дослідника?
● Як людина досліджує світ?
● Чи можна бути винахідником у наш час? / Чи все вже на світі винайдено до нас?

Завдання дев’ятнадцятого тижня:

1. Вчити спостерігати за об’єктами навколишнього світу, робити висновки та узагальнення за результатами власних спостережень.
2. Формувати в учнів вміння дослідницької діяльності.
3. Ознайомити з можливими способами розвитку в собі вміння дослідника.
4. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати дев’ятнадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● хто такий дослідник, винахідник;
● можливі способи розвитку в собі навичок дослідника;
● назви органів чуття людини;
● деякі винаходи людства та передумови їх виникнення


та вмітимуть:

● досліджувати свій організм;
● спостерігати об’єкти навколишнього світу за вказаними ознаками, робити висновки та узагальнювати за результатами власних спостережень;
● дотримуватися безпечних прийомів праці;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

Залишити відповідь

Related Post

ПІДКОРЮЄМО ЧАСПІДКОРЮЄМО ЧАС

Двадцять четвертий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чим вимірюють час? ● Навіщо нам потрібно бути пунктуальними? ● Як керувати часом? Завдання двадцять четвертого тижня: 1. Ознайомити з деякими

УЛЮБЛЕНІ КНИГИУЛЮБЛЕНІ КНИГИ

Двадцять перший тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чому варто читати книжки?● Як народилася книжка?● Як продовжити життя книжки? Для чого потрібна книжкова майстерня?● Де живуть книжки? Яка найбільша

ПЛАНУЄМО ЕКСКУРСІЮПЛАНУЄМО ЕКСКУРСІЮ

Тридцять четвертий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Як спланувати екскурсію? Як поводитися під час екскурсії? Завдання 34-го тижня Підсумувати роботу протягом року. Нагадати учням, чого вони навчилися, скільки корисного вміють робити. Повторити правила поведінки,