МИ – ДОСЛІДНИКИ, МИ – ВИНАХІДНИКИ

Дев’ятнадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Хто такий дослідник? Як розвивати в собі вміння дослідника?
● Як людина досліджує світ?
● Чи можна бути винахідником у наш час? / Чи все вже на світі винайдено до нас?

Завдання дев’ятнадцятого тижня:

1. Вчити спостерігати за об’єктами навколишнього світу, робити висновки та узагальнення за результатами власних спостережень.
2. Формувати в учнів вміння дослідницької діяльності.
3. Ознайомити з можливими способами розвитку в собі вміння дослідника.
4. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати дев’ятнадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● хто такий дослідник, винахідник;
● можливі способи розвитку в собі навичок дослідника;
● назви органів чуття людини;
● деякі винаходи людства та передумови їх виникнення


та вмітимуть:

● досліджувати свій організм;
● спостерігати об’єкти навколишнього світу за вказаними ознаками, робити висновки та узагальнювати за результатами власних спостережень;
● дотримуватися безпечних прийомів праці;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

Залишити відповідь

Related Post

СВІТ ТВАРИНСВІТ ТВАРИН

Двадцять сьомий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Які бувають тварини? Як живуть свійські та дикі тварини? Чи можуть дикі тварини стати хатніми? Чому треба берегти тварин? Завдання 27-го тижня Розширювати й поглиблювати знання дітей про тварин,

ТИЖДЕНЬ 11. ПЕРЕТВОРЕННЯ В ПРИРОДІТИЖДЕНЬ 11. ПЕРЕТВОРЕННЯ В ПРИРОДІ

Українська мова Взаємодіємо усно. Вигадуємо і розповідаємо продовження пригоди Читаємо. Вірш О. Лущевської “Літо”. Уривки з творів Ю. Смаль “Казка про Горошку”, В. Вздульської “Велике перевтілення” Взаємодіємо письмово. Пишемо вірш про осінь Досліджуємо мовлення. Будова слова: префікси Досліджуємо медіа. Малюємо схему розвитку

ТЕМА 8. РУХ І ЧАСТЕМА 8. РУХ І ЧАС

Дослідницькі / проблемні запитання Що може рухатися? Як мандрують птахи? Навіщо люди подорожують? Як можна подорожувати, не виходячи з дому? Що непідвладне часові? Як планувати свій час? Як рухова активність впливає на здоров’я? Завдання восьмої теми Дізнатися більше про Україну,