СПОРТ

Двадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Чому варто займатися фізкультурою чи спортом?
● Які риси характеру розвиває спорт?
● Чому Олімпійські ігри – особливі змагання?

Завдання двадцятого тижня:

1. Ознайомити з різними видами спорту
2. Формувати бажання займатися різними видами спорту
3. Плекати витривалість, наполегливість, здатність боротися та взаємопідтримку
4. Вчити контролювати власні емоції під час спортивних ігор, грати за правилами чесної гри
5. Збагачувати словниковий запас словами спортивної тематики
6. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.


Очікувані результати двадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● імена та прізвища українських спортсменів, відомих світу;
● особливості Олімпійських ігор – 2018;
● досягнення української збірної на Олімпійських іграх – 2018

та вмітимуть:

● пояснювати, чому важливо займатися фізкультурою і спортом;
● розрізняти популярні види спорту;
● визначати риси характеру, необхідні для досягнень високих результатів у спорті;
● дотримуватися безпечних прийомів праці;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

Залишити відповідь

Related Post

МИ – ПІДПРИЄМЛИВІМИ – ПІДПРИЄМЛИВІ

Сьомий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Чи кожна людина може бути підприємливою? Як знаходити ідеї та можливості? Як здійснити задумане? Як отримати добрі результати? Завдання сьомого тижня: 1. Розвивати

МОЄ ДОВКІЛЛЯМОЄ ДОВКІЛЛЯ

Четвертий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання Що мене оточує? Які «таємниці» має шкільне подвір’я? Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї? Кольори та звуки довкілля. Які вони? Як поводитись у