УЛЮБЛЕНІ КНИГИ

Двадцять перший тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Чому варто читати книжки?
● Як народилася книжка?
● Як продовжити життя книжки? Для чого потрібна книжкова майстерня?
● Де живуть книжки? Яка найбільша домівка книжок?
● Яка моя улюблена книжка?

Завдання двадцять першого тижня:

1. Допомогти учням визначити власні вподобання у світі дитячої літератури.
2. Визначити учнівські запити щодо літератури, яку б хотілося читати.
3. Ознайомити з короткою історією виникнення книжки, роллю книжки в житті людини (здобути інформацію, розважатися).
4. Формувати позитивне та бережливе ставлення до книжки.
5. Розвивати інтерес до читання дитячої літератури різних жанрів.
6. Вчити розповідати про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого.
7. Розвивати вміння фантазувати, придумувати, вигадувати на основі прочитаного та почутого.
8. Повторювати різні прийоми обчислення в межах 20 без переходу через десяток.


Очікувані результати двадцять першого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● що книжка – це доступне та цікаве джерело знань;
● різновиди дитячої літератури;
● правила поводження з книжкою;

та вмітимуть:

● обирати для читання літературу відповідно до мети читання (для насолоди, для здобуття інформації тощо);
● читати різними способами (малюнками, складами, словами, з передбаченням та ін.);
● уважно слухати інших та обґрунтовувати свою позицію;
● розповідати про власні захоплення і вподобання;
● зацікавлювати інших власним вибором/ прикладом;
● добирати матеріали для здійснення дрібного ремонту книжок;
● орієнтуватися в порядку нумерування сторінок книжки;
● емоційно сприймати твори літератури.

Залишити відповідь

Related Post

ТЕМА 5. ЦІННОСТІТЕМА 5. ЦІННОСТІ

Дослідницькі / проблемні запитання Які бувають цінності? Що об’єднує родину? Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури? Чи можуть зникнути цінності природи? Що я ціную в людях? Яку цінність можу створити я? Завдання п’ятої теми Дослідити, якими бувають цінності, та з’ясувати різницю

ТИЖДЕНЬ 6. ЗАХИСНИКАМ УКРАЇНИ – СЛАВА!ТИЖДЕНЬ 6. ЗАХИСНИКАМ УКРАЇНИ – СЛАВА!

Українська мова Взаємодіємо усно. Розповідаємо про захисників України. Виразно промовляємо репліки персонажів Читаємо. П’єса. Уривки з п’єси Олександра Олеся “Микита Кожум’яка” Взаємодіємо письмово. Знаходимо та виправляємо помилки Досліджуємо мовлення. Повторення: звертання, антоніми Досліджуємо медіа. Перегляд тизеру мультфільму “Микита

ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЧИТАННЯ ВГОЛОСВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЧИТАННЯ ВГОЛОС

ВЖЕ ПРОТЯГОМ 11 РОКІВ У РІЗНИХ КРАЇНАХ СВІТУ ВІДЗНАЧАЄТЬСЯ ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЧИТАННЯ ВГОЛОС. УЧАСНИКИ АКЦІЙ, ПРИСВЯЧЕНИХ ЦЬОМУ ДНЮ, ОБИРАЮТЬ КНИЖКУ НА СВІЙ СМАК, ЗНАХОДЯТЬ ЗАЦІКАВЛЕНУ АУДИТОРІЮ І ПРОСТО ЧИТАЮТЬ ВГОЛОС.