УЛЮБЛЕНІ КНИГИ

Двадцять перший тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Чому варто читати книжки?
● Як народилася книжка?
● Як продовжити життя книжки? Для чого потрібна книжкова майстерня?
● Де живуть книжки? Яка найбільша домівка книжок?
● Яка моя улюблена книжка?

Завдання двадцять першого тижня:

1. Допомогти учням визначити власні вподобання у світі дитячої літератури.
2. Визначити учнівські запити щодо літератури, яку б хотілося читати.
3. Ознайомити з короткою історією виникнення книжки, роллю книжки в житті людини (здобути інформацію, розважатися).
4. Формувати позитивне та бережливе ставлення до книжки.
5. Розвивати інтерес до читання дитячої літератури різних жанрів.
6. Вчити розповідати про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого.
7. Розвивати вміння фантазувати, придумувати, вигадувати на основі прочитаного та почутого.
8. Повторювати різні прийоми обчислення в межах 20 без переходу через десяток.


Очікувані результати двадцять першого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● що книжка – це доступне та цікаве джерело знань;
● різновиди дитячої літератури;
● правила поводження з книжкою;

та вмітимуть:

● обирати для читання літературу відповідно до мети читання (для насолоди, для здобуття інформації тощо);
● читати різними способами (малюнками, складами, словами, з передбаченням та ін.);
● уважно слухати інших та обґрунтовувати свою позицію;
● розповідати про власні захоплення і вподобання;
● зацікавлювати інших власним вибором/ прикладом;
● добирати матеріали для здійснення дрібного ремонту книжок;
● орієнтуватися в порядку нумерування сторінок книжки;
● емоційно сприймати твори літератури.

Залишити відповідь

Related Post

ВЕСНЯНА МОЗАЇКАВЕСНЯНА МОЗАЇКА

Двадцять п’ятий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Як приходить весна? Чим заклопотані птахи навесні? Як прокидаються рослини? Які квіти розквітають першими? Завдання 25-го тижня Спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються в живій та неживій природі навесні, встановлювати причинно-наслідкові

ТИЖДЕНЬ 2. ВИРУШАЄМО У МАНДРІВКУТИЖДЕНЬ 2. ВИРУШАЄМО У МАНДРІВКУ

Українська мова Взаємодіємо усно. Висловлюємо власні погляди та обґрунтовуємо їх прикладами Читаємо. Вірші М. Хоросницької “Знаєш рідний край?”, В. Правоторової “Мрійник”, Л. Мовчун “Хитрунець”. Ескімоська народна казка “Велика подорож маленького мишеняти” Взаємодіємо письмово. Створюємо продовження казки Досліджуємо мовлення. Синоніми

ОСІНЬОСІНЬ

П’ятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Як впізнати осінь? Як живуть рослини восени? Як живуть тварини восени? Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою? Завдання п’ятого тижня: 1.