ТРАНСПОРТ

Двадцять другий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Які є види транспорту?
● Транспорт моєї місцевості. Як бути гарним пасажиром?
● Для чого потрібні правила дорожнього руху?

Завдання двадцять другого тижня:

1. Допомогти дослідити різні види транспорту, зокрема й ті, що функціонують у рідній місцевості.
2. Поглибити знання про правила дорожнього руху і їх застосування в конкретних життєвих ситуаціях.
3. Спільно з’ясувати важливість правил користування транспортом.
4. Формувати екологічну свідомість учнів.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.


Очікувані результати двадцять другого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● назви і види транспорту своєї місцевості;
● правила поведінки на дорозі й у транспорті;
● екологічні види транспорту

та вмітимуть:

● пояснити, чому від виконання правил дорожнього руху залежить власне життя і здоров’я;
● спостерігати за транспортом рідної місцевості;
● пояснювати вплив автотранспорту на довкілля;
● пояснювати свою роль як «водія» (велосипедиста), пасажира, пішохода та правила поведінки відповідно до цієї ролі;
● користуватися найпопулярнішими видами транспорту рідної місцевості;
● застосовувати правила дорожнього руху та правила користування транспортом;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
● висловлювати власну думку щодо переваг і недоліків конкретних видів транспорту;
● використовувати математичне мислення у розв’язанні проблемних ситуацій.

Залишити відповідь

Related Post

ТИЖДЕНЬ 6. ЗАХИСНИКАМ УКРАЇНИ – СЛАВА!ТИЖДЕНЬ 6. ЗАХИСНИКАМ УКРАЇНИ – СЛАВА!

Українська мова Взаємодіємо усно. Розповідаємо про захисників України. Виразно промовляємо репліки персонажів Читаємо. П’єса. Уривки з п’єси Олександра Олеся “Микита Кожум’яка” Взаємодіємо письмово. Знаходимо та виправляємо помилки Досліджуємо мовлення. Повторення: звертання, антоніми Досліджуємо медіа. Перегляд тизеру мультфільму “Микита

НАВІЩО МИ ЇМО?НАВІЩО МИ ЇМО?

Двадцять дев’ятий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Навіщо потрібно їсти? Яка їжа корисна для мого організму? Як слід поводитись за столом? Завдання 29-го тижня Формувати позитивне ставлення до власного здоров’я та прагнення правильно харчуватися задля його збереження

МИ – МАНДРІВНИКИМИ – МАНДРІВНИКИ

Вісімнадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Хто такий мандрівник? / Чи можу я назвати себе мандрівником? Куди ми помандруємо? Подорож Україною. Куди ми помандруємо? Подорож на південний континент. Як