СВІТ ПРОФЕСІЙ

Двадцять третій тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Які бувають професії?
● Ким працюють мої батьки?
● Ким стати? Яку професію обрати?

Завдання двадцять третього тижня:
1. Викликати в учнів інтерес до професійної діяльності дорослих, показати її соціальну спрямованість, значення для людей.
2. Систематизувати знання дітей про різні професії, зокрема й сучасні, відповідні трудові дії та вміння, знаряддя праці, матеріали, спеціальний одяг.
3. Виховувати відповідальність, працьовитість, старанність, шанобливе ставлення до праці людей усіх професій.
4. Сприяти первинній професійній орієнтації дітей, формувати їхню готовність до творчої самореалізації.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати двадцять третього тижня:

На кінець тижня учні знатимуть: ● назви різних професій;
● назви інструментів, якими послуговуються представники найпопулярніших професій;
● ким і де працюють батьки;
● професії минулого та казки, у яких ми дізнаємося про ці професії

та вмітимуть:

● розпізнавати найпопулярніші професії;
● описувати знаряддя праці, спеціальний одяг, якості характеру представників різних професій;
● фантазувати про професії майбутнього;
● висловлювати свою думку щодо майбутнього вибору власної професії;
● використовувати математичне мислення у розв’язанні проблемних ситуацій;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

Залишити відповідь

Related Post

ЛІТНЯ МОЗАЇКАЛІТНЯ МОЗАЇКА

Тридцять третій тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Як упізнати літо? Як змінюється природа влітку? Як провести канікули безпечно? Завдання 33-го тижня Вчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі влітку. Розвивати навички дослідницької

ТИЖДЕНЬ 7. НА ГОСТИНІ У БОБРІВТИЖДЕНЬ 7. НА ГОСТИНІ У БОБРІВ

Українська мова Взаємодіємо усно. Розповідаємо про улюблених тварин. Розгадуємо шифровку. Читаємо. Стилі текстів (науково-популярний та художній). Уривки з повісті О. Купріян “Боброго ранку”. Вірш М. Стельмаха “Бобер”. Скоромовки Б. Стельмаха, О. Кононенка. Пізнавальний текст “Є секрети у бобра”. Взаємодіємо письмово. Створюємо тексти-описи

ТЕМА 9. ВСЕ ПОВ’ЯЗАНЕ З УСІМТЕМА 9. ВСЕ ПОВ’ЯЗАНЕ З УСІМ

Дослідницькі / проблемні запитання Як зі мною змінюється мій світ? Що означає бути дорослим? Чому добрі вчинки важливі? Чи може одна людина змінити щось у світі? Чому важливо піклуватися про своє здоров’я? Як я можу вплинути на своє майбутнє? Завдання