СВІТ ПРОФЕСІЙ

Двадцять третій тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Які бувають професії?
● Ким працюють мої батьки?
● Ким стати? Яку професію обрати?

Завдання двадцять третього тижня:
1. Викликати в учнів інтерес до професійної діяльності дорослих, показати її соціальну спрямованість, значення для людей.
2. Систематизувати знання дітей про різні професії, зокрема й сучасні, відповідні трудові дії та вміння, знаряддя праці, матеріали, спеціальний одяг.
3. Виховувати відповідальність, працьовитість, старанність, шанобливе ставлення до праці людей усіх професій.
4. Сприяти первинній професійній орієнтації дітей, формувати їхню готовність до творчої самореалізації.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати двадцять третього тижня:

На кінець тижня учні знатимуть: ● назви різних професій;
● назви інструментів, якими послуговуються представники найпопулярніших професій;
● ким і де працюють батьки;
● професії минулого та казки, у яких ми дізнаємося про ці професії

та вмітимуть:

● розпізнавати найпопулярніші професії;
● описувати знаряддя праці, спеціальний одяг, якості характеру представників різних професій;
● фантазувати про професії майбутнього;
● висловлювати свою думку щодо майбутнього вибору власної професії;
● використовувати математичне мислення у розв’язанні проблемних ситуацій;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

Залишити відповідь

Related Post

МОЄ ДОВКІЛЛЯМОЄ ДОВКІЛЛЯ

Четвертий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання Що мене оточує? Які «таємниці» має шкільне подвір’я? Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї? Кольори та звуки довкілля. Які вони? Як поводитись у

ТИЖДЕНЬ 9. НЕСПОДІВАНІ ЗМІНИТИЖДЕНЬ 9. НЕСПОДІВАНІ ЗМІНИ

Взаємодіємо усно. Фрази, які можна промовити собі у скрутній ситуації Читаємо. Уривки з повісті Льюїса Керрола “Аліса в Країні Див” Взаємодіємо письмово. Складаємо список прочитаних казок із чарівними перетвореннями Досліджуємо мовлення. Головні та другорядні члени речення. Підмет і присудок Досліджуємо медіа. Слухаємо аудіокнигу

СПОРТСПОРТ

Двадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чому варто займатися фізкультурою чи спортом?● Які риси характеру розвиває спорт?● Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? Завдання двадцятого тижня: 1. Ознайомити