ПІДКОРЮЄМО ЧАС

Двадцять четвертий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Чим вимірюють час?
● Навіщо нам потрібно бути пунктуальними?
● Як керувати часом?

Завдання двадцять четвертого тижня:

1. Ознайомити з деякими одиницями вимірювання часу.
2. Вчити цінувати час, формувати рису характеру людини – пунктуальність.
3. Спонукати бажання організовувати власну діяльність впродовж дня за попередньо укладеним планом.
4. Формувати навички дослідницької діяльності, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати двадцять четвертого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● одиниці вимірювання часу – година, рік, місяць, тиждень, доба, пора року;
● окремі весняні зміни у живій природі;
● значення слова «пунктуальність»;
● деякі фактори/пристрої, які можуть перешкодити людині бути пунктуальною


та вмітимуть:

● користуватися календарем для вирішення повсякденних проблем;
● визначати час з точністю до години;
● самостійно проводити прості дослідження та робити висновки за їх результатами;
● складати власний план дня;
● висловлювати власну думку та обґрунтовувати її;
● співпрацювати в парі, групі, самостійно.

Залишити відповідь

Related Post

СВІТ РОСЛИНСВІТ РОСЛИН

Двадцять шостий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Чому людина не може жити без рослин? Що потрібно рослинам для життя? Що спільного між усіма рослинами? Як берегти рослини? Чи є рослини живими? Завдання 26-го тижня Ознайомити учнів з різноманітністю рослинного світу.

МОЇ ДРУЗІМОЇ ДРУЗІ

Третій тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Хто такі друзі? / Яким має бути друг (подруга)? Як знайти друзів? Чому нам цікаво разом? Як зберегти дружбу? Як піклуватися про друзів