ПІДКОРЮЄМО ЧАС

Двадцять четвертий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Чим вимірюють час?
● Навіщо нам потрібно бути пунктуальними?
● Як керувати часом?

Завдання двадцять четвертого тижня:

1. Ознайомити з деякими одиницями вимірювання часу.
2. Вчити цінувати час, формувати рису характеру людини – пунктуальність.
3. Спонукати бажання організовувати власну діяльність впродовж дня за попередньо укладеним планом.
4. Формувати навички дослідницької діяльності, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати двадцять четвертого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● одиниці вимірювання часу – година, рік, місяць, тиждень, доба, пора року;
● окремі весняні зміни у живій природі;
● значення слова «пунктуальність»;
● деякі фактори/пристрої, які можуть перешкодити людині бути пунктуальною


та вмітимуть:

● користуватися календарем для вирішення повсякденних проблем;
● визначати час з точністю до години;
● самостійно проводити прості дослідження та робити висновки за їх результатами;
● складати власний план дня;
● висловлювати власну думку та обґрунтовувати її;
● співпрацювати в парі, групі, самостійно.

Залишити відповідь

Related Post

ВЕСЕЛКАВЕСЕЛКА

Двадцять восьмий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Як з’являється веселка? Які кольори є у веселці? Що спільного між словами “веселка” та “весело”? Завдання 28-го тижня Навчити спостерігати явища природи та аналізувати результати спостережень. Формувати первинні уявлення про світло і колір.

ТЕМА 1. ПОДОРОЖУЄМО І ВІДКРИВАЄМО СВІТТЕМА 1. ПОДОРОЖУЄМО І ВІДКРИВАЄМО СВІТ

Я досліджую світ : Дослідницькі / проблемні запитання Що спонукає людей подорожувати? Як люди мандрують? Які таємниці може відкрити подорож? Що зробити, аби подорож запам’яталася? Як досліджувати світ під час подорожі? Як спланувати подорож? Які подорожі роблять нас щасливими? Які пристрої допомагають нам під час подорожі?

МИ – ПІДПРИЄМЛИВІМИ – ПІДПРИЄМЛИВІ

Сьомий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Чи кожна людина може бути підприємливою? Як знаходити ідеї та можливості? Як здійснити задумане? Як отримати добрі результати? Завдання сьомого тижня: 1. Розвивати