ВЕСНЯНА МОЗАЇКА

Двадцять п’ятий тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Як приходить весна?
  • Чим заклопотані птахи навесні?
  • Як прокидаються рослини?
  • Які квіти розквітають першими?

Завдання 25-го тижня

  1. Спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються в живій та неживій природі навесні, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.
  2. Формувати навички дослідницької діяльності.
  3. Вчити порівнювати, узагальнювати, зіставляти отриману з різних джерел інформацію та використовувати її у повсякденному житті.
  4. Формувати вміння сприймати красу весняної природи, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого, спілкуватися з однокласниками.
  5. Розвивати творче мислення, уміння аналізувати й робити висновки.

Очікувані результати навчання

Наприкінці тижня учні знатимуть:

  • ознаки весни;
  • назви весняних місяців;
  • зміни, які відбуваються в природі з приходом весни;
  • правила безпечної поведінки в природі;

умітимуть:

  • розпізнавати зміни в живій та неживій природі;
  • визначати та описувати вісників весни;
  • розпізнавати весняні квіти;
  • працювати в групах;
  • слухати одне одного під час спілкування;
  • дотримуватися правил безпечної поведінки.

Залишити відповідь

Related Post

ТЕМА 6. ХОЧУ – МОЖУ – ТРЕБАТЕМА 6. ХОЧУ – МОЖУ – ТРЕБА

Дослідницькі / проблемні запитання Які бажання бувають у людей? Як бажання може вплинути на здоров’я? Що може обмежувати бажання? Чому деколи краще зробити, як належить, а не як хочеться? Що потрібно, щоб здійснювати бажання? Як бажання можуть об’єднувати спільноту? Чому слід дотримуватися

ТЕМА 9. ВСЕ ПОВ’ЯЗАНЕ З УСІМТЕМА 9. ВСЕ ПОВ’ЯЗАНЕ З УСІМ

Дослідницькі / проблемні запитання Як зі мною змінюється мій світ? Що означає бути дорослим? Чому добрі вчинки важливі? Чи може одна людина змінити щось у світі? Чому важливо піклуватися про своє здоров’я? Як я можу вплинути на своє майбутнє? Завдання

МИ – ДОСЛІДНИКИ, МИ – ВИНАХІДНИКИМИ – ДОСЛІДНИКИ, МИ – ВИНАХІДНИКИ

Дев’ятнадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Хто такий дослідник? Як розвивати в собі вміння дослідника?● Як людина досліджує світ?● Чи можна бути винахідником у наш час? / Чи