СВІТ РОСЛИН

Двадцять шостий тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Чому людина не може жити без рослин?
  • Що потрібно рослинам для життя?
  • Що спільного між усіма рослинами?
  • Як берегти рослини?
  • Чи є рослини живими?

Завдання 26-го тижня

  1. Ознайомити учнів з різноманітністю рослинного світу.
  2. Розкрити взаємозв’язки між неживою природою і рослинами; між рослинами і людиною.
  3. Формувати вміння досліджувати, порівнювати, узагальнювати, зіставляти набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
  4. Формувати здоров’язбережувальну компетентність.
  5. Розвивати творче мислення, уміння аналізувати й робити висновки.

Очікувані результати навчання

Наприкінці 26-го тижня учні знатимуть:

  • ознаки, властиві лише живій природі;
  • назви деяких рослин своєї місцевості;
  • органи рослини;
  • умови, необхідні для розвитку рослини;

умітимуть:

  • класифікувати рослини на дерева, кущі, трав’янисті рослини;
  • характеризувати рослину як об’єкт живої природи;
  • встановлювати взаємозв’язки між рослиною і людиною;
  • вирощувати рослину;
  • дотримуватися правил безпеки;
  • уважно слухати одне одного в процесі спілкування.

Залишити відповідь

Related Post

ТЕМА 9. ВСЕ ПОВ’ЯЗАНЕ З УСІМТЕМА 9. ВСЕ ПОВ’ЯЗАНЕ З УСІМ

Дослідницькі / проблемні запитання Як зі мною змінюється мій світ? Що означає бути дорослим? Чому добрі вчинки важливі? Чи може одна людина змінити щось у світі? Чому важливо піклуватися про своє здоров’я? Як я можу вплинути на своє майбутнє? Завдання

СПОРТСПОРТ

Двадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чому варто займатися фізкультурою чи спортом?● Які риси характеру розвиває спорт?● Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? Завдання двадцятого тижня: 1. Ознайомити

МИ – МАНДРІВНИКИМИ – МАНДРІВНИКИ

Вісімнадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Хто такий мандрівник? / Чи можу я назвати себе мандрівником? Куди ми помандруємо? Подорож Україною. Куди ми помандруємо? Подорож на південний континент. Як