СВІТ ТВАРИН

Двадцять сьомий тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Які бувають тварини?
  • Як живуть свійські та дикі тварини?
  • Чи можуть дикі тварини стати хатніми?
  • Чому треба берегти тварин?

Завдання 27-го тижня

  1. Розширювати й поглиблювати знання дітей про тварин, їхню поведінку, харчування.
  2. Виховувати гуманне ставлення до тварин, чуйність, відповідальність.
  3. Ознайомлювати дітей з правилами безпечної поведінки з домашніми улюбленцями, з особливостями догляду.
  4. Учити піклуватися про інших, розуміти їхні почуття, адекватно реагувати на них.
  5. Розвивати мислення, мовлення, уяву, увагу, пам’ять, творчі здібності.
  6. Навчати висловлювати свою думку, слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками/однокласницями.

Очікувані результати навчання

Наприкінці 27-го тижня учні знатимуть:

  • правила поводження з тваринами, що можуть жити поруч із людьми;
  • правила гігієни під час спілкування з хатніми тваринами;
  • цінність тварин для людини;

умітимуть:

  • описувати тварину;
  • розрізняти диких і свійських тварин;
  • розрізняти класи тварин (звірі, птахи, риби, комахи);
  • краще розуміти поведінку тварин, передбачати їхні дії, наслідки своїх вчинків;
  • спілкуючись, уважно слухати одне одного.

Залишити відповідь

Related Post

Я І МОЯ БАТЬКІВЩИНАЯ І МОЯ БАТЬКІВЩИНА

Шостий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Чому батьки і Батьківщина – схожі (споріднені) слова? Що таке Батьківщина? Якими якостями я маю володіти, щоб стати комусь захисником / захисницею?(до Дня

МИ – МАНДРІВНИКИМИ – МАНДРІВНИКИ

Вісімнадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Хто такий мандрівник? / Чи можу я назвати себе мандрівником? Куди ми помандруємо? Подорож Україною. Куди ми помандруємо? Подорож на південний континент. Як