ВЕСЕЛКА

Двадцять восьмий тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Як з’являється веселка?
  • Які кольори є у веселці?
  • Що спільного між словами “веселка” та “весело”?

Завдання 28-го тижня

  1. Навчити спостерігати явища природи та аналізувати результати спостережень.
  2. Формувати первинні уявлення про світло і колір.
  3. Допомогти створити просту модель веселки.
  4. Розвивати мислення, мовлення, уяву, увагу, пам’ять, творчі здібності.
  5. Навчати висловлювати свою думку, уважно слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками/однокласницями.

Очікувані результати навчання

Наприкінці 28-го тижня учні знатимуть:

  • умови виникнення веселки;
  • послідовність розташування кольорів веселки;

вмітимуть:

  • створювати модель веселки;
  • виконувати досліди та практичні роботи, пов’язані з райдугою;
  • використовувати прийоми запам’ятовування кольорів веселки;
  • краще розуміти зміст текстів про природу;
  • уважно слухати одне одного в умовах безпосереднього спілкування.

Залишити відповідь

Related Post

ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЧИТАННЯ ВГОЛОСВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЧИТАННЯ ВГОЛОС

ВЖЕ ПРОТЯГОМ 11 РОКІВ У РІЗНИХ КРАЇНАХ СВІТУ ВІДЗНАЧАЄТЬСЯ ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЧИТАННЯ ВГОЛОС. УЧАСНИКИ АКЦІЙ, ПРИСВЯЧЕНИХ ЦЬОМУ ДНЮ, ОБИРАЮТЬ КНИЖКУ НА СВІЙ СМАК, ЗНАХОДЯТЬ ЗАЦІКАВЛЕНУ АУДИТОРІЮ І ПРОСТО ЧИТАЮТЬ ВГОЛОС.

ТИЖДЕНЬ 2. ВИРУШАЄМО У МАНДРІВКУТИЖДЕНЬ 2. ВИРУШАЄМО У МАНДРІВКУ

Українська мова Взаємодіємо усно. Висловлюємо власні погляди та обґрунтовуємо їх прикладами Читаємо. Вірші М. Хоросницької “Знаєш рідний край?”, В. Правоторової “Мрійник”, Л. Мовчун “Хитрунець”. Ескімоська народна казка “Велика подорож маленького мишеняти” Взаємодіємо письмово. Створюємо продовження казки Досліджуємо мовлення. Синоніми

Я І МОЯ БАТЬКІВЩИНАЯ І МОЯ БАТЬКІВЩИНА

Шостий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Чому батьки і Батьківщина – схожі (споріднені) слова? Що таке Батьківщина? Якими якостями я маю володіти, щоб стати комусь захисником / захисницею?(до Дня