ВЕСЕЛКА

Двадцять восьмий тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Як з’являється веселка?
  • Які кольори є у веселці?
  • Що спільного між словами “веселка” та “весело”?

Завдання 28-го тижня

  1. Навчити спостерігати явища природи та аналізувати результати спостережень.
  2. Формувати первинні уявлення про світло і колір.
  3. Допомогти створити просту модель веселки.
  4. Розвивати мислення, мовлення, уяву, увагу, пам’ять, творчі здібності.
  5. Навчати висловлювати свою думку, уважно слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками/однокласницями.

Очікувані результати навчання

Наприкінці 28-го тижня учні знатимуть:

  • умови виникнення веселки;
  • послідовність розташування кольорів веселки;

вмітимуть:

  • створювати модель веселки;
  • виконувати досліди та практичні роботи, пов’язані з райдугою;
  • використовувати прийоми запам’ятовування кольорів веселки;
  • краще розуміти зміст текстів про природу;
  • уважно слухати одне одного в умовах безпосереднього спілкування.

Залишити відповідь

Related Post

ПОДАРУНКИПОДАРУНКИ

П’ятнадцятий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Чому люди дарують подарунки? Як дарувати і приймати подарунки? Що я можу подарувати? Завдання тижня: Вчити добирати подарунки для близьких людей та знайомих. Вчити дітей бути уважними до інших людей. Виховувати

ТИЖДЕНЬ 4. ПОДОРОЖ У КАЗКУТИЖДЕНЬ 4. ПОДОРОЖ У КАЗКУ

Українська мова Взаємодіємо усно. Фрази, які слід сказати тому, хто рушає в мандри Читаємо. Уривки з повісті Т. Янссон “Комета прилітає”. Елементи сюжету художнього твору Взаємодіємо письмово. Створюємо смс-повідомлення Досліджуємо мовлення. Типи повідомлень: смс, лист. Фразеологізми Досліджуємо медіа. Висловлюємо власне

ТИЖДЕНЬ 8. РОЗКАЖИ МЕНІ ПРО ОСІНЬТИЖДЕНЬ 8. РОЗКАЖИ МЕНІ ПРО ОСІНЬ

Українська мова Взаємодіємо усно. Викорінюємо суржик Читаємо. Повторення: рима і ритм. Білі вірші, верлібри. Розповідь “Які бувають тексти”. Вірші А. М’ястківського “Осінь”, З. Живки “Осінній вірш про прогноз погоди” Взаємодіємо письмово. Створюємо тексти-описи, розповіді, міркування Досліджуємо мовлення. Типи текстів