НАВІЩО МИ ЇМО?

Двадцять дев’ятий тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Навіщо потрібно їсти?
  • Яка їжа корисна для мого організму?
  • Як слід поводитись за столом?

Завдання 29-го тижня

  1. Формувати позитивне ставлення до власного здоров’я та прагнення правильно харчуватися задля його збереження і зміцнення.
  2. Дати уявлення про те, які корисні поживні речовини містяться у продуктах.
  3. Сприяти розумінню важливості різноманітного харчування.
  4. Формувати вміння досліджувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
  5. Навчити помічати участь органів чуття у процесах харчування і травлення.
  6. Допомогти усвідомити вплив емоцій, психологічної атмосфери на якість засвоєння їжі.
  7. Навчати висловлювати свою думку, слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати навчання

Наприкінці 29-го тижня учні знатимуть:

  • про важливість їжі для організму людини;
  • про користь і шкоду від різних продуктів харчування;
  • про те, що їжа має не лише задовольняти потреби організму людини, а й дарувати насолоду, мати естетичний вигляд;
  • правила здорового харчування;

умітимуть:

  • пояснювати, що їжа має бути не лише смачною, а й корисною;
  • обирати корисні продукти;
  • сервірувати стіл;
  • готувати дрібні здорові закуски;
  • дотримуватися безпечних прийомів праці під час приготування їжі;
  • уважно слухати один одного під час спілкування.

Залишити відповідь

Related Post

ПІДКОРЮЄМО ЧАСПІДКОРЮЄМО ЧАС

Двадцять четвертий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чим вимірюють час? ● Навіщо нам потрібно бути пунктуальними? ● Як керувати часом? Завдання двадцять четвертого тижня: 1. Ознайомити з деякими

ДЕНЬ ЗЕМЛІ. МИ – УКРАЇНЦІ. МИ – ЄВРОПЕЙЦІДЕНЬ ЗЕМЛІ. МИ – УКРАЇНЦІ. МИ – ЄВРОПЕЙЦІ

Тридцятий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Історія виникнення Дня Землі Традиції, пов’язані з вшануванням свята. Українці — хто ми? Що закодовано в українській вишиванці? Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи? Завдання 30-го тижня Виховувати учнів громадянами