ДЕНЬ ЗЕМЛІ. МИ – УКРАЇНЦІ. МИ – ЄВРОПЕЙЦІ

Тридцятий тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Історія виникнення Дня Землі
  • Традиції, пов’язані з вшануванням свята.
  • Українці — хто ми?
  • Що закодовано в українській вишиванці?
  • Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи?

Завдання 30-го тижня

  1. Виховувати учнів громадянами України, які дотримуватимуться європейських цінностей.
  2. Формувати усвідомлення власної ролі в житті суспільства, розширювати знання учнів про Європейський Союз.
  3. Закріпити знання дітей про Україну; продовжити ознайомлювати їх з вишиванням як одним із видів українського декоративно-прикладного мистецтва, орнаментами вишиванок, елементами українського національного одягу.
  4. Продовжити вчити дітей бачити самобутність та оригінальність українського національного вбрання, прикрашати одяг готовими елементами української вишивки; сприяти розвитку інтересу до завдань художньо-естетичного характеру.
  5. Виховувати громадянські й патріотичні почуття: любов до Батьківщини, гордість за свій народ, повагу та шанобливе ставлення до традицій українського народу.
  6. Навчати слухати співрозмовника.
  7. Навчати взаємодії в парах та групах.
  8. Сприяти розвитку спостережливості, мислення, уяви, пам’яті, активності.
  9. Розвивати кмітливість, фантазію.

Очікувані результати навчання

Наприкінці 30-го тижня учні знатимуть:

  • що Україна – європейська країна;
  • назви деяких країн Європи;
  • деякі символи української вишиванки та їх значення;

умітимуть:

  • пояснювати, кого називають українцями;
  • складати власний орнамент для української вишиванки;
  • взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальної мети.

Залишити відповідь

Related Post

ВЕЛИКДЕНЬВЕЛИКДЕНЬ

Тридцять перший тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Про що розповідає писанка? Що покладемо у великодній кошик? Як святкують Великдень у світі? Які традиції Великодня у моїй родині? Як святкують прихід весни? Що святкують навесні? Завдання 31-го тижня Ознайомити учнів з народними

ТИЖДЕНЬ 8. РОЗКАЖИ МЕНІ ПРО ОСІНЬТИЖДЕНЬ 8. РОЗКАЖИ МЕНІ ПРО ОСІНЬ

Українська мова Взаємодіємо усно. Викорінюємо суржик Читаємо. Повторення: рима і ритм. Білі вірші, верлібри. Розповідь “Які бувають тексти”. Вірші А. М’ястківського “Осінь”, З. Живки “Осінній вірш про прогноз погоди” Взаємодіємо письмово. Створюємо тексти-описи, розповіді, міркування Досліджуємо мовлення. Типи текстів

ТЕМА 9. ВСЕ ПОВ’ЯЗАНЕ З УСІМТЕМА 9. ВСЕ ПОВ’ЯЗАНЕ З УСІМ

Дослідницькі / проблемні запитання Як зі мною змінюється мій світ? Що означає бути дорослим? Чому добрі вчинки важливі? Чи може одна людина змінити щось у світі? Чому важливо піклуватися про своє здоров’я? Як я можу вплинути на своє майбутнє? Завдання