ВЕЛИКДЕНЬ

Тридцять перший тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Про що розповідає писанка?
  • Що покладемо у великодній кошик?
  • Як святкують Великдень у світі?
  • Які традиції Великодня у моїй родині?
  • Як святкують прихід весни?
  • Що святкують навесні?

Завдання 31-го тижня

  1. Ознайомити учнів з народними традиціями зустрічі весни.
  2. Поглибити знання дітей про традиції святкування Великодня в Україні, розкрити цінність і символіку унікального витвору української культури – писанки; ознайомити з техніками виготовлення великодніх яєць.
  3. Створити умови для обміну досвідом щодо святкування Великодня.
  4. Активізувати пізнавальну діяльність учнів.
  5. Виховувати почуття поваги до культурних скарбів українського та інших народів.
  6. Формувати вміння застосовувати знання, набуті на уроках математики, у повсякденному житті.
  7. Вчити досліджувати.
  8. Навчати висловлювати свою думку, слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати навчання

Наприкінці тижня учні знатимуть:

  • особливості відзначання весняних свят в Україні;
  • народні традиції святкування Великодня;
  • різновиди великодніх яєць;

умітимуть:

  • розповідати про свято Великодня;
  • брати участь у підготовці до святкування в українських традиціях;
  • описувати свої враження від почутого, побаченого;
  • розпізнавати різновиди великодніх яєць та інші символи свята;
  • створювати вироби великодньої тематики;
  • дотримуватися правил безпечної поведінки під час багатолюдного святкування в приміщенні та на вулиці;
  • дотримуватися правил безпеки;
  • уважно слухати одне одного.

Залишити відповідь

Related Post

МИ – МАНДРІВНИКИМИ – МАНДРІВНИКИ

Вісімнадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Хто такий мандрівник? / Чи можу я назвати себе мандрівником? Куди ми помандруємо? Подорож Україною. Куди ми помандруємо? Подорож на південний континент. Як

НАВІЩО МИ ЇМО?НАВІЩО МИ ЇМО?

Двадцять дев’ятий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Навіщо потрібно їсти? Яка їжа корисна для мого організму? Як слід поводитись за столом? Завдання 29-го тижня Формувати позитивне ставлення до власного здоров’я та прагнення правильно харчуватися задля його збереження

ТЕМА 8. РУХ І ЧАСТЕМА 8. РУХ І ЧАС

Дослідницькі / проблемні запитання Що може рухатися? Як мандрують птахи? Навіщо люди подорожують? Як можна подорожувати, не виходячи з дому? Що непідвладне часові? Як планувати свій час? Як рухова активність впливає на здоров’я? Завдання восьмої теми Дізнатися більше про Україну,