ЛІТНЯ МОЗАЇКА

Тридцять третій тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Як упізнати літо?
  • Як змінюється природа влітку?
  • Як провести канікули безпечно?

Завдання 33-го тижня

  1. Вчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі влітку.
  2. Розвивати навички дослідницької діяльності, вміння класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
  3. Формувати звички здорового способу життя.
  4. Вчити обирати місце відпочинку під час літніх канікул так, щоб не шкодити природі та убезпечити себе та інших.
  5. Навчати висловлювати свою думку, слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками та іншими дітьми.

Очікувані результати навчання

Наприкінці 33-го тижня учні знатимуть:

  • ознаки літа;

умітимуть:

  • пояснювати правила безпечної поведінки під час літніх канікул;
  • розповідати, де можна відпочивати влітку;
  • планувати справи на канікулах;
  • надавати першу допомогу при тепловому ударі;
  • розрізняти трав’янисті рослини, кущі, дерева;
  • спостерігати за тваринами;
  • презентувати власну роботу і спільний проект;
  • висловлювати свою позицію та уважно слухати одне одного.

Залишити відповідь

Related Post

МОЄ ДОВКІЛЛЯМОЄ ДОВКІЛЛЯ

Четвертий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання Що мене оточує? Які «таємниці» має шкільне подвір’я? Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї? Кольори та звуки довкілля. Які вони? Як поводитись у

Я І МОЯ БАТЬКІВЩИНАЯ І МОЯ БАТЬКІВЩИНА

Шостий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Чому батьки і Батьківщина – схожі (споріднені) слова? Що таке Батьківщина? Якими якостями я маю володіти, щоб стати комусь захисником / захисницею?(до Дня

ТЕМА 1. ЗМІНИТЕМА 1. ЗМІНИ

Дослідницькі / проблемні запитання Як змінилася моя школа? Як змінився мій клас? Як змінилися способи передавання повідомлень? Чому відбуваються зміни у природі? Як змінюються істоти впродовж життя? Що змінилося в мені? Які зміни не залежать від мене? Які зміни залежать від мене? Завдання 1-ї