ЛІТНЯ МОЗАЇКА

Тридцять третій тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Як упізнати літо?
  • Як змінюється природа влітку?
  • Як провести канікули безпечно?

Завдання 33-го тижня

  1. Вчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі влітку.
  2. Розвивати навички дослідницької діяльності, вміння класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
  3. Формувати звички здорового способу життя.
  4. Вчити обирати місце відпочинку під час літніх канікул так, щоб не шкодити природі та убезпечити себе та інших.
  5. Навчати висловлювати свою думку, слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками та іншими дітьми.

Очікувані результати навчання

Наприкінці 33-го тижня учні знатимуть:

  • ознаки літа;

умітимуть:

  • пояснювати правила безпечної поведінки під час літніх канікул;
  • розповідати, де можна відпочивати влітку;
  • планувати справи на канікулах;
  • надавати першу допомогу при тепловому ударі;
  • розрізняти трав’янисті рослини, кущі, дерева;
  • спостерігати за тваринами;
  • презентувати власну роботу і спільний проект;
  • висловлювати свою позицію та уважно слухати одне одного.

Залишити відповідь

Related Post

ВЕЛИКДЕНЬВЕЛИКДЕНЬ

Тридцять перший тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Про що розповідає писанка? Що покладемо у великодній кошик? Як святкують Великдень у світі? Які традиції Великодня у моїй родині? Як святкують прихід весни? Що святкують навесні? Завдання 31-го тижня Ознайомити учнів з народними

ОСІНЬОСІНЬ

П’ятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Як впізнати осінь? Як живуть рослини восени? Як живуть тварини восени? Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою? Завдання п’ятого тижня: 1.

ЗИМОВІ СВЯТАЗИМОВІ СВЯТА

Шістнадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чому свято є важливим?● Які свята святкуються взимку в Україні та у світі?● Як підготуватися до свята?● Чому під час свята нам