ТЕМА 1. ЗМІНИ

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Як змінилася моя школа?
  • Як змінився мій клас?
  • Як змінилися способи передавання повідомлень?
  • Чому відбуваються зміни у природі?
  • Як змінюються істоти впродовж життя?
  • Що змінилося в мені?
  • Які зміни не залежать від мене?
  • Які зміни залежать від мене?

Завдання 1-ї теми

  1. Дізнатися, які зміни відбуваються у довкіллі.
  2. З’ясувати, які бувають зміни.
  3. Вчитися помічати зміни.
  4. Спостерігати за змінами природи восени.
  5. Дослідити, як змінюється людина впродовж життя.
  6. Дослідити, чи всі зміни бажані.
  7. Вчитися нівелювати наслідки небажаних змін.
  8. Дослідити, на що впливають зміни.
  9. Вчитися прогнозувати зміни та їх наслідки.
  10. Поміркувати, що варто змінити в собі та навколо.
  11. Порівняти, як люди передавали інформацію раніше і як роблять це тепер.

Залишити відповідь

Related Post

ТИЖДЕНЬ 4. ПОДОРОЖ У КАЗКУТИЖДЕНЬ 4. ПОДОРОЖ У КАЗКУ

Українська мова Взаємодіємо усно. Фрази, які слід сказати тому, хто рушає в мандри Читаємо. Уривки з повісті Т. Янссон “Комета прилітає”. Елементи сюжету художнього твору Взаємодіємо письмово. Створюємо смс-повідомлення Досліджуємо мовлення. Типи повідомлень: смс, лист. Фразеологізми Досліджуємо медіа. Висловлюємо власне

ТИЖДЕНЬ 8. РОЗКАЖИ МЕНІ ПРО ОСІНЬТИЖДЕНЬ 8. РОЗКАЖИ МЕНІ ПРО ОСІНЬ

Українська мова Взаємодіємо усно. Викорінюємо суржик Читаємо. Повторення: рима і ритм. Білі вірші, верлібри. Розповідь “Які бувають тексти”. Вірші А. М’ястківського “Осінь”, З. Живки “Осінній вірш про прогноз погоди” Взаємодіємо письмово. Створюємо тексти-описи, розповіді, міркування Досліджуємо мовлення. Типи текстів

ТЕМА 8. РУХ І ЧАСТЕМА 8. РУХ І ЧАС

Дослідницькі / проблемні запитання Що може рухатися? Як мандрують птахи? Навіщо люди подорожують? Як можна подорожувати, не виходячи з дому? Що непідвладне часові? Як планувати свій час? Як рухова активність впливає на здоров’я? Завдання восьмої теми Дізнатися більше про Україну,