ТЕМА 2.ФАКТИ І ЗДОГАДКИ

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Які факти “приховує” фотографія?
  • Про що розкажуть прості речі?
  • Чим цікаве Сонце?
  • Як факти минулого впливають на майбутнє?
  • Яку інформацію записують числами?
  • Як отримують інформацію люди з порушеннями зору?
  • Про що розкаже родовід?
  • Про які факти можуть “розповісти” родинні реліквії?

Завдання 2-ї теми

  1. Дізнатися, що таке інформація.
  2. Знайти та порівняти джерела інформації навколо.
  3. З’ясувати, чи всі джерела інформації надійні.
  4. Вчитися перевіряти інформацію на достовірність.
  5. Дослідити різні способи подання інформації.
  6. Дізнатися про сучасні способи передавання інформації.
  7. З’ясувати, коли які способи передавання інформації варто використовувати.
  8. З’ясувати, як люди дізнаються про події минулого.
  9. Дослідити складові ґрунту.
  10. Довідатися, як уберегтися від застуди.

Залишити відповідь

Related Post

МИ – ПІДПРИЄМЛИВІМИ – ПІДПРИЄМЛИВІ

Сьомий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Чи кожна людина може бути підприємливою? Як знаходити ідеї та можливості? Як здійснити задумане? Як отримати добрі результати? Завдання сьомого тижня: 1. Розвивати

МІЙ/НАШ КЛАСМІЙ/НАШ КЛАС

Другий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Як знайти свою класну кімнату? Як почуватися комфортно у класі? Як створити безпеку і затишок у класі? Як нам стати класною спільнотою? Чого

МОЄ ДОВКІЛЛЯМОЄ ДОВКІЛЛЯ

Четвертий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання Що мене оточує? Які «таємниці» має шкільне подвір’я? Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї? Кольори та звуки довкілля. Які вони? Як поводитись у