ТЕМА 3. ТЕРИТОРІЯ

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Як упізнати територію своєї країни?
  • Що “розкаже” про територію рідного краю краєзнавчий музей?
  • Чим особлива територія мого населеного пункту?
  • Як територія може стати домівкою?
  • Що на території мого населеного пункту доступне для всіх?
  • Де межі мого особистого простору?
  • Чому особистий простір — недоторканна територія?
  • Як зробити територію комфортною для себе?

Завдання третьої теми

  1. Далі ознайомлювати учнів з Україною, рідним містом чи селом.
  2. З’ясувати, що таке межі та кордони, навіщо вони потрібні.
  3. Дізнатися, про що можна довідатися у краєзнавчому музеї рідного краю.
  4. Закріпити класифікацію рослин — трав’янисті, кущі, дерева.
  5. З’ясувати, які рослини України до якої групи належать.
  6. Закріпити знання правил поводження з незнайомими рідинами.
  7. Дослідити, які тварини мешкають і які рослини ростуть поряд.
  8. Дізнатися, які місця називають громадськими.
  9. Дослідити, які громадські місця є поряд з домівкою.
  10. Закріпити знання правил поведінки у громадських місцях.
  11. Поглибити знання про те, як зимують комахи.
  12. З’ясувати, якої шкоди може завдати природі пластик.
  13. Дізнатися, що таке особистий простір і що його обмежує.
  14. Довідатися, яка саме інформація може бути особистою і чому її важливо тримати в секреті.

Залишити відповідь

Related Post

ТЕМА 1. ПОДОРОЖУЄМО І ВІДКРИВАЄМО СВІТТЕМА 1. ПОДОРОЖУЄМО І ВІДКРИВАЄМО СВІТ

Я досліджую світ : Дослідницькі / проблемні запитання Що спонукає людей подорожувати? Як люди мандрують? Які таємниці може відкрити подорож? Що зробити, аби подорож запам’яталася? Як досліджувати світ під час подорожі? Як спланувати подорож? Які подорожі роблять нас щасливими? Які пристрої допомагають нам під час подорожі?

СВІТ ЗАХОПЛЕНЬСВІТ ЗАХОПЛЕНЬ

Сімнадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Що мені подобається?/ Що я люблю?● Як знайти для себе нове захоплення?● Чи завжди захоплення приносять нам користь? Завдання сімнадцятого тижня: 1.

ТИЖДЕНЬ 3. МАНДРІВНИКИ ТА МАНДРІВНИЦІТИЖДЕНЬ 3. МАНДРІВНИКИ ТА МАНДРІВНИЦІ

Українська мова Взаємодіємо усно. Фрази, якими можна підтримати людину, що наважується на сміливий крок Читаємо. Уривки з творів К. Пакхема “Дивовижні мандрівки тварин”, А. Хромової “Софія Яблонська”. Вірші Лесі Українки “Прощай, Волинь!”, Є. Пірог “Смачні мандри” Взаємодіємо письмово. Знаходимо