ТЕМА 4. СПІЛЬНОТА

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Краще разом чи поодинці?
  • Що об’єднує людей у спільноти?
  • Як сприймати тих, кого не знаєш?
  • Як налагоджувати гарні стосунки?
  • Що я можу зробити для спільної справи?
  • Чи може існувати спільнота без законів і правил?
  • Хто такі герої?
  • Як протидіяти негідним учинкам?

Завдання четвертої теми

  1. З’ясувати значення слова “спільнота” й навчити ідентифікувати себе як члена різних спільнот.
  2. Вчити дітей налагоджувати гарні стосунки в колективі та дружити.
  3. З’ясувати з дітьми, що слід робити, якщо їх ображають, цькують.
  4. Провести дослідження з метою з’ясування впливу власних слів та вчинків на інших осіб у спільноті.
  5. Ознайомити з Конституцією України та з’ясувати роль правил і законів у житті людини.
  6. Вчити розуміти свої обов’язки.
  7. З’ясувати, які спільноти є у світі тварин.
  8. Ознайомити учнів із життям та устроєм бджолиної сім’ї.
  9. Вчити створювати новорічні прикраси з підручного матеріалу.
  10. Прочитати уривки з “Медової казки” Василя Тибеля.
  11. Вчити описувати власний настрій та почуття від прочитаного твору, розповідати про вчинки персонажів, інсценувати уривки тощо.

Залишити відповідь

Related Post

МИ – МАНДРІВНИКИМИ – МАНДРІВНИКИ

Вісімнадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Хто такий мандрівник? / Чи можу я назвати себе мандрівником? Куди ми помандруємо? Подорож Україною. Куди ми помандруємо? Подорож на південний континент. Як

ТИЖДЕНЬ 6. ЗАХИСНИКАМ УКРАЇНИ – СЛАВА!ТИЖДЕНЬ 6. ЗАХИСНИКАМ УКРАЇНИ – СЛАВА!

Українська мова Взаємодіємо усно. Розповідаємо про захисників України. Виразно промовляємо репліки персонажів Читаємо. П’єса. Уривки з п’єси Олександра Олеся “Микита Кожум’яка” Взаємодіємо письмово. Знаходимо та виправляємо помилки Досліджуємо мовлення. Повторення: звертання, антоніми Досліджуємо медіа. Перегляд тизеру мультфільму “Микита

СВІТ РОСЛИНСВІТ РОСЛИН

Двадцять шостий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Чому людина не може жити без рослин? Що потрібно рослинам для життя? Що спільного між усіма рослинами? Як берегти рослини? Чи є рослини живими? Завдання 26-го тижня Ознайомити учнів з різноманітністю рослинного світу.