ТЕМА 6. ХОЧУ – МОЖУ – ТРЕБА

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Які бажання бувають у людей?
  • Як бажання може вплинути на здоров’я?
  • Що може обмежувати бажання?
  • Чому деколи краще зробити, як належить, а не як хочеться?
  • Що потрібно, щоб здійснювати бажання?
  • Як бажання можуть об’єднувати спільноту?
  • Чому слід дотримуватися обіцянок?

Завдання шостої теми

  1. Дізнатися, як пов’язані бажання, можливості та обов’язки.
  2. Дослідити, як підкорювати власне “хочу”, чому і коли це варто робити.
  3. Обговорити, як наші бажання треба узгоджувати з іншими людьми.
  4. Дізнатися, чому варто передбачати наслідки власних вчинків.
  5. Прогнозувати час  виконання різних робіт, планувати свій день.
  6. Дізнатися, як узгоджувати свої плани з планами інших.
  7. Навчитися дотримуватися режиму дня, формувати корисні звички.
  8. Обговорити, як можна визначати важливість бажань.
  9. Дослідити, як виконання справ може об’єднувати людей.

Залишити відповідь

Related Post

ПОДАРУНКИПОДАРУНКИ

П’ятнадцятий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Чому люди дарують подарунки? Як дарувати і приймати подарунки? Що я можу подарувати? Завдання тижня: Вчити добирати подарунки для близьких людей та знайомих. Вчити дітей бути уважними до інших людей. Виховувати

ЛІТНЯ МОЗАЇКАЛІТНЯ МОЗАЇКА

Тридцять третій тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Як упізнати літо? Як змінюється природа влітку? Як провести канікули безпечно? Завдання 33-го тижня Вчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі влітку. Розвивати навички дослідницької

СВІТ ПРОФЕСІЙСВІТ ПРОФЕСІЙ

Двадцять третій тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Які бувають професії? ● Ким працюють мої батьки? ● Ким стати? Яку професію обрати? Завдання двадцять третього тижня: 1. Викликати в