ТЕМА 7. ІДЕЇ – ВИНАХОДИ – ВІДКРИТТЯ

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Як знаходити власні ідеї?
  • Як втілювати ідеї в життя?
  • Хто вони — винахідники?
  • Як винаходи змінюють життя людей?
  • Як відкриття можуть допомогти в навчанні?
  • Чим можуть бути небезпечні винаходи та відкриття?
  • Які винаходи допомагають людям з інвалідністю?

Завдання сьомої теми

  1. Дізнатися про винахідників і сучасні винаходи людства.
  2. Дослідити, як створюється нова техніка.
  3. Довідатися, як винаходи допомагають людям з інвалідністю.
  4. З’ясувати, як втілювати власні ідеї.
  5. Вчитися висувати гіпотези й перевіряти їх.
  6. Вчитися не боятися помилок, з’ясовувати причини їх виникнення, враховувати надалі.
  7. Вчитися доводити справи до кінця.
  8. З’ясувати, що у винаходів є не лише переваги, а й недоліки.
  9. Вчитися грамотно використовувати техніку.
  10. Усвідомити, що кожен мешканець Землі має дбайливо ставитися до природних ресурсів.
  11. Дослідити звучання різних предметів.

Залишити відповідь

Related Post

ТИЖДЕНЬ 8. РОЗКАЖИ МЕНІ ПРО ОСІНЬТИЖДЕНЬ 8. РОЗКАЖИ МЕНІ ПРО ОСІНЬ

Українська мова Взаємодіємо усно. Викорінюємо суржик Читаємо. Повторення: рима і ритм. Білі вірші, верлібри. Розповідь “Які бувають тексти”. Вірші А. М’ястківського “Осінь”, З. Живки “Осінній вірш про прогноз погоди” Взаємодіємо письмово. Створюємо тексти-описи, розповіді, міркування Досліджуємо мовлення. Типи текстів

ТЕМА 6. ХОЧУ – МОЖУ – ТРЕБАТЕМА 6. ХОЧУ – МОЖУ – ТРЕБА

Дослідницькі / проблемні запитання Які бажання бувають у людей? Як бажання може вплинути на здоров’я? Що може обмежувати бажання? Чому деколи краще зробити, як належить, а не як хочеться? Що потрібно, щоб здійснювати бажання? Як бажання можуть об’єднувати спільноту? Чому слід дотримуватися

ТИЖДЕНЬ 14. ДРУЖБА – ВЕЛИКА СИЛАТИЖДЕНЬ 14. ДРУЖБА – ВЕЛИКА СИЛА

Взаємодіємо усно. Фрази, якими варто реагувати на те, що люди дотримуються своїх традицій. Що доречно казати, коли хтось щось розбив Читаємо. Уривки з твору Н. Умерова “Мій друг Руслан”. Вірш О. Сенатович “Ми розбили склянку з чаєм” Взаємодіємо письмово. Створюємо афішу до вистави Досліджуємо