ТЕМА 7. ІДЕЇ – ВИНАХОДИ – ВІДКРИТТЯ

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Як знаходити власні ідеї?
  • Як втілювати ідеї в життя?
  • Хто вони — винахідники?
  • Як винаходи змінюють життя людей?
  • Як відкриття можуть допомогти в навчанні?
  • Чим можуть бути небезпечні винаходи та відкриття?
  • Які винаходи допомагають людям з інвалідністю?

Завдання сьомої теми

  1. Дізнатися про винахідників і сучасні винаходи людства.
  2. Дослідити, як створюється нова техніка.
  3. Довідатися, як винаходи допомагають людям з інвалідністю.
  4. З’ясувати, як втілювати власні ідеї.
  5. Вчитися висувати гіпотези й перевіряти їх.
  6. Вчитися не боятися помилок, з’ясовувати причини їх виникнення, враховувати надалі.
  7. Вчитися доводити справи до кінця.
  8. З’ясувати, що у винаходів є не лише переваги, а й недоліки.
  9. Вчитися грамотно використовувати техніку.
  10. Усвідомити, що кожен мешканець Землі має дбайливо ставитися до природних ресурсів.
  11. Дослідити звучання різних предметів.

Залишити відповідь

Related Post

СВІТ ПРОФЕСІЙСВІТ ПРОФЕСІЙ

Двадцять третій тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Які бувають професії? ● Ким працюють мої батьки? ● Ким стати? Яку професію обрати? Завдання двадцять третього тижня: 1. Викликати в

ПРИВІТ СВІТ!ПРИВІТ СВІТ!

Доброго дня, друзі та гості нашої сторінки! Вітаю з початком нового навчального року і відкриттям нашого невеличкого класного щоденника! Тут будемо дізнаватися новини нашого класу, отримаємо підказки для ефективної підготовки

ТИЖДЕНЬ 8. РОЗКАЖИ МЕНІ ПРО ОСІНЬТИЖДЕНЬ 8. РОЗКАЖИ МЕНІ ПРО ОСІНЬ

Українська мова Взаємодіємо усно. Викорінюємо суржик Читаємо. Повторення: рима і ритм. Білі вірші, верлібри. Розповідь “Які бувають тексти”. Вірші А. М’ястківського “Осінь”, З. Живки “Осінній вірш про прогноз погоди” Взаємодіємо письмово. Створюємо тексти-описи, розповіді, міркування Досліджуємо мовлення. Типи текстів