ТЕМА 8. РУХ І ЧАС

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Що може рухатися?
  • Як мандрують птахи?
  • Навіщо люди подорожують?
  • Як можна подорожувати, не виходячи з дому?
  • Що непідвладне часові?
  • Як планувати свій час?
  • Як рухова активність впливає на здоров’я?

Завдання восьмої теми

  1. Дізнатися більше про Україну, свій рідний край.
  2. Дізнатися, як підтримувати голосовий і відеозв’язок за допомогою інтернету.
  3. З’ясувати, як можна орієнтуватися у будь-якому місці світу.
  4. Вчитися користуватися Skype та картами Google.
  5. Моделювати й учитися пояснювати, як день змінює ніч.
  6. Дізнатися про віртуальні подорожі музеями.
  7. Навчитися здійснювати віртуальні екскурсії музеями України.
  8. Обговорити переваги й недоліки віртуальних мандрівок.
  9. Дослідити роль жестів і виразу обличчя під час спілкування.
  10. Спостерігати за добовими змінами у природі.
  11. Вчитися визначати час за годинником зі стрілками з точністю до 5 хв.

Залишити відповідь

Related Post

Я І МОЯ БАТЬКІВЩИНАЯ І МОЯ БАТЬКІВЩИНА

Шостий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Чому батьки і Батьківщина – схожі (споріднені) слова? Що таке Батьківщина? Якими якостями я маю володіти, щоб стати комусь захисником / захисницею?(до Дня

ТИЖДЕНЬ 3. МАНДРІВНИКИ ТА МАНДРІВНИЦІТИЖДЕНЬ 3. МАНДРІВНИКИ ТА МАНДРІВНИЦІ

Українська мова Взаємодіємо усно. Фрази, якими можна підтримати людину, що наважується на сміливий крок Читаємо. Уривки з творів К. Пакхема “Дивовижні мандрівки тварин”, А. Хромової “Софія Яблонська”. Вірші Лесі Українки “Прощай, Волинь!”, Є. Пірог “Смачні мандри” Взаємодіємо письмово. Знаходимо

ТРАНСПОРТТРАНСПОРТ

Двадцять другий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Які є види транспорту?● Транспорт моєї місцевості. Як бути гарним пасажиром?● Для чого потрібні правила дорожнього руху? Завдання двадцять другого тижня: