ТЕМА 8. РУХ І ЧАС

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Що може рухатися?
  • Як мандрують птахи?
  • Навіщо люди подорожують?
  • Як можна подорожувати, не виходячи з дому?
  • Що непідвладне часові?
  • Як планувати свій час?
  • Як рухова активність впливає на здоров’я?

Завдання восьмої теми

  1. Дізнатися більше про Україну, свій рідний край.
  2. Дізнатися, як підтримувати голосовий і відеозв’язок за допомогою інтернету.
  3. З’ясувати, як можна орієнтуватися у будь-якому місці світу.
  4. Вчитися користуватися Skype та картами Google.
  5. Моделювати й учитися пояснювати, як день змінює ніч.
  6. Дізнатися про віртуальні подорожі музеями.
  7. Навчитися здійснювати віртуальні екскурсії музеями України.
  8. Обговорити переваги й недоліки віртуальних мандрівок.
  9. Дослідити роль жестів і виразу обличчя під час спілкування.
  10. Спостерігати за добовими змінами у природі.
  11. Вчитися визначати час за годинником зі стрілками з точністю до 5 хв.

Залишити відповідь

Related Post

ОСІНЬОСІНЬ

П’ятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Як впізнати осінь? Як живуть рослини восени? Як живуть тварини восени? Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою? Завдання п’ятого тижня: 1.

ВЕСЕЛКАВЕСЕЛКА

Двадцять восьмий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Як з’являється веселка? Які кольори є у веселці? Що спільного між словами “веселка” та “весело”? Завдання 28-го тижня Навчити спостерігати явища природи та аналізувати результати спостережень. Формувати первинні уявлення про світло і колір.