ТЕМА 9. ВСЕ ПОВ’ЯЗАНЕ З УСІМ

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Як зі мною змінюється мій світ?
  • Що означає бути дорослим?
  • Чому добрі вчинки важливі?
  • Чи може одна людина змінити щось у світі?
  • Чому важливо піклуватися про своє здоров’я?
  • Як я можу вплинути на своє майбутнє?

Завдання дев’ятої теми

  1. Дослідити, як події в житті впливають на наш світогляд.
  2. Обговорити, що означає бути дорослою людиною.
  3. Дізнатися, як піклуватися про своє здоров’я та планету Земля, яка є спільним домом для всіх людей і тварин.
  4. З’ясувати, як можна вплинути на власне майбутнє і коли це треба робити.
  5. З’ясувати, що потрібно рослинам для розвитку.
  6. Дізнатися, як впливає розпушування ґрунту на життя рослин.
  7. Дослідити, як ґрунт стає пухким і родючим.
  8. Дізнатися, що відбувається з організмом людини, яка палить.
  9. Навчитися тактовно відмовляти за потреби.
  10. Дослідити наслідки забруднення природи сміттям.
  11. Дізнатися, чому і як саме треба сортувати сміття.
  12. Довідатися, як вберегтися від небезпек під час канікул.

Залишити відповідь

Related Post

МОЇ ДРУЗІМОЇ ДРУЗІ

Третій тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Хто такі друзі? / Яким має бути друг (подруга)? Як знайти друзів? Чому нам цікаво разом? Як зберегти дружбу? Як піклуватися про друзів

ВЕСЕЛКАВЕСЕЛКА

Двадцять восьмий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Як з’являється веселка? Які кольори є у веселці? Що спільного між словами “веселка” та “весело”? Завдання 28-го тижня Навчити спостерігати явища природи та аналізувати результати спостережень. Формувати первинні уявлення про світло і колір.