ТЕМА 9. ВСЕ ПОВ’ЯЗАНЕ З УСІМ

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Як зі мною змінюється мій світ?
  • Що означає бути дорослим?
  • Чому добрі вчинки важливі?
  • Чи може одна людина змінити щось у світі?
  • Чому важливо піклуватися про своє здоров’я?
  • Як я можу вплинути на своє майбутнє?

Завдання дев’ятої теми

  1. Дослідити, як події в житті впливають на наш світогляд.
  2. Обговорити, що означає бути дорослою людиною.
  3. Дізнатися, як піклуватися про своє здоров’я та планету Земля, яка є спільним домом для всіх людей і тварин.
  4. З’ясувати, як можна вплинути на власне майбутнє і коли це треба робити.
  5. З’ясувати, що потрібно рослинам для розвитку.
  6. Дізнатися, як впливає розпушування ґрунту на життя рослин.
  7. Дослідити, як ґрунт стає пухким і родючим.
  8. Дізнатися, що відбувається з організмом людини, яка палить.
  9. Навчитися тактовно відмовляти за потреби.
  10. Дослідити наслідки забруднення природи сміттям.
  11. Дізнатися, чому і як саме треба сортувати сміття.
  12. Довідатися, як вберегтися від небезпек під час канікул.

Залишити відповідь

Related Post

МИ – ДОСЛІДНИКИ, МИ – ВИНАХІДНИКИМИ – ДОСЛІДНИКИ, МИ – ВИНАХІДНИКИ

Дев’ятнадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Хто такий дослідник? Як розвивати в собі вміння дослідника?● Як людина досліджує світ?● Чи можна бути винахідником у наш час? / Чи

СПОРТСПОРТ

Двадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чому варто займатися фізкультурою чи спортом?● Які риси характеру розвиває спорт?● Чому Олімпійські ігри – особливі змагання? Завдання двадцятого тижня: 1. Ознайомити

ТЕМА 3. ТЕРИТОРІЯТЕМА 3. ТЕРИТОРІЯ

Дослідницькі / проблемні запитання Як упізнати територію своєї країни? Що “розкаже” про територію рідного краю краєзнавчий музей? Чим особлива територія мого населеного пункту? Як територія може стати домівкою? Що на території мого населеного пункту доступне для всіх? Де межі