ТЕМА 1. ПОДОРОЖУЄМО І ВІДКРИВАЄМО СВІТ

Я досліджую світ :

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Що спонукає людей подорожувати?
  • Як люди мандрують?
  • Які таємниці може відкрити подорож?
  • Що зробити, аби подорож запам’яталася?
  • Як досліджувати світ під час подорожі?
  • Як спланувати подорож?
  • Які подорожі роблять нас щасливими?
  • Які пристрої допомагають нам під час подорожі?

Завдання першої теми

  1. Навчити самостійно організовувати дослідницьку діяльність.
  2. З’ясувати, як аналізувати результати дослідницької роботи та використовувати їх надалі.
  3. Вправляти у використанні Google-карт.
  4. Навчити планувати мандрівку.
  5. Дізнатися, як обирати корисні продукти.
  6. З’ясувати переваги й недоліки різних видів транспорту.
  7. З’ясувати правила безпеки на залізниці та чому їх необхідно виконувати.
  8. Дослідити переваги й недоліки різних способів фіксації результатів спостереження.
  9. Дослідити характерні ознаки тварин рідної місцевості.
  10. Дізнатися про етапи дослідницької роботи та їх зміст.
  11. З’ясувати відмінності культурних і дикорослих рослин.
  12. Дослідити міцність павутиння.

Українська мова та читання:

Тиждень 1. Школа зустрічає!

  • Взаємодіємо усно. Фрази, що стануть у пригоді під час знайомства
  • Читаємо. Вірш А. Камінчука “Дзвоники”. Уривки з повісті В. Нестайка “Одиниця з обманом”
  • Взаємодіємо письмово. Створюємо тексти-описи
  • Досліджуємо мовлення. Мова і мовлення. Мова рідна і державна. Мовлення усне і писемне
  • Досліджуємо медіа. Складаємо мапу думок. Переглядаємо відеорозповідь про письменника

Залишити відповідь

Related Post

ВЕЛИКДЕНЬВЕЛИКДЕНЬ

Тридцять перший тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Про що розповідає писанка? Що покладемо у великодній кошик? Як святкують Великдень у світі? Які традиції Великодня у моїй родині? Як святкують прихід весни? Що святкують навесні? Завдання 31-го тижня Ознайомити учнів з народними

ТЕМА 4. СПІЛЬНОТАТЕМА 4. СПІЛЬНОТА

Дослідницькі / проблемні запитання Краще разом чи поодинці? Що об’єднує людей у спільноти? Як сприймати тих, кого не знаєш? Як налагоджувати гарні стосунки? Що я можу зробити для спільної справи? Чи може існувати спільнота без законів і правил? Хто такі герої? Як протидіяти негідним учинкам?

ТИЖДЕНЬ 14. ДРУЖБА – ВЕЛИКА СИЛАТИЖДЕНЬ 14. ДРУЖБА – ВЕЛИКА СИЛА

Взаємодіємо усно. Фрази, якими варто реагувати на те, що люди дотримуються своїх традицій. Що доречно казати, коли хтось щось розбив Читаємо. Уривки з твору Н. Умерова “Мій друг Руслан”. Вірш О. Сенатович “Ми розбили склянку з чаєм” Взаємодіємо письмово. Створюємо афішу до вистави Досліджуємо