ТИЖДЕНЬ 2. ВИРУШАЄМО У МАНДРІВКУ

Українська мова

  • Взаємодіємо усно. Висловлюємо власні погляди та обґрунтовуємо їх прикладами
  • Читаємо. Вірші М. Хоросницької “Знаєш рідний край?”, В. Правоторової “Мрійник”, Л. Мовчун “Хитрунець”. Ескімоська народна казка “Велика подорож маленького мишеняти”
  • Взаємодіємо письмово. Створюємо продовження казки
  • Досліджуємо мовлення. Синоніми та антоніми. Заголовок твору
  • Досліджуємо медіа. Розповідаємо про місця України, у яких побували, складаємо мапу мандрівок

Залишити відповідь

Related Post

ТИЖДЕНЬ 6. ЗАХИСНИКАМ УКРАЇНИ – СЛАВА!ТИЖДЕНЬ 6. ЗАХИСНИКАМ УКРАЇНИ – СЛАВА!

Українська мова Взаємодіємо усно. Розповідаємо про захисників України. Виразно промовляємо репліки персонажів Читаємо. П’єса. Уривки з п’єси Олександра Олеся “Микита Кожум’яка” Взаємодіємо письмово. Знаходимо та виправляємо помилки Досліджуємо мовлення. Повторення: звертання, антоніми Досліджуємо медіа. Перегляд тизеру мультфільму “Микита

МОЄ ДОВКІЛЛЯМОЄ ДОВКІЛЛЯ

Четвертий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання Що мене оточує? Які «таємниці» має шкільне подвір’я? Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї? Кольори та звуки довкілля. Які вони? Як поводитись у

УЛЮБЛЕНІ КНИГИУЛЮБЛЕНІ КНИГИ

Двадцять перший тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чому варто читати книжки?● Як народилася книжка?● Як продовжити життя книжки? Для чого потрібна книжкова майстерня?● Де живуть книжки? Яка найбільша