ТИЖДЕНЬ 2. ВИРУШАЄМО У МАНДРІВКУ

Українська мова

  • Взаємодіємо усно. Висловлюємо власні погляди та обґрунтовуємо їх прикладами
  • Читаємо. Вірші М. Хоросницької “Знаєш рідний край?”, В. Правоторової “Мрійник”, Л. Мовчун “Хитрунець”. Ескімоська народна казка “Велика подорож маленького мишеняти”
  • Взаємодіємо письмово. Створюємо продовження казки
  • Досліджуємо мовлення. Синоніми та антоніми. Заголовок твору
  • Досліджуємо медіа. Розповідаємо про місця України, у яких побували, складаємо мапу мандрівок

Залишити відповідь

Related Post

ТЕМА 7. ІДЕЇ – ВИНАХОДИ – ВІДКРИТТЯТЕМА 7. ІДЕЇ – ВИНАХОДИ – ВІДКРИТТЯ

Дослідницькі / проблемні запитання Як знаходити власні ідеї? Як втілювати ідеї в життя? Хто вони — винахідники? Як винаходи змінюють життя людей? Як відкриття можуть допомогти в навчанні? Чим можуть бути небезпечні винаходи та відкриття? Які винаходи допомагають людям з інвалідністю? Завдання

ПЛАНУЄМО ЕКСКУРСІЮПЛАНУЄМО ЕКСКУРСІЮ

Тридцять четвертий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Як спланувати екскурсію? Як поводитися під час екскурсії? Завдання 34-го тижня Підсумувати роботу протягом року. Нагадати учням, чого вони навчилися, скільки корисного вміють робити. Повторити правила поведінки,