ТИЖДЕНЬ 3. МАНДРІВНИКИ ТА МАНДРІВНИЦІ

Українська мова

  • Взаємодіємо усно. Фрази, якими можна підтримати людину, що наважується на сміливий крок
  • Читаємо. Уривки з творів К. Пакхема “Дивовижні мандрівки тварин”, А. Хромової “Софія Яблонська”. Вірші Лесі Українки “Прощай, Волинь!”, Є. Пірог “Смачні мандри”
  • Взаємодіємо письмово. Знаходимо та виправляємо орфографічні помилки
  • Досліджуємо мовлення. Текст. Тема та основна думка тексту. Абзац. Вживання великої літери
  • Досліджуємо медіа. Досліджуємо інформацію в тексті. Створення фотостенду “Наші мандри”

Залишити відповідь

Related Post

ТИЖДЕНЬ 2. ВИРУШАЄМО У МАНДРІВКУТИЖДЕНЬ 2. ВИРУШАЄМО У МАНДРІВКУ

Українська мова Взаємодіємо усно. Висловлюємо власні погляди та обґрунтовуємо їх прикладами Читаємо. Вірші М. Хоросницької “Знаєш рідний край?”, В. Правоторової “Мрійник”, Л. Мовчун “Хитрунець”. Ескімоська народна казка “Велика подорож маленького мишеняти” Взаємодіємо письмово. Створюємо продовження казки Досліджуємо мовлення. Синоніми

ТЕАТРТЕАТР

Десятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?● Хто найголовніший у театрі?● Як створити театр? Хто автор вистави?● Ми творимо театр? Завдання

Я І МОЯ БАТЬКІВЩИНАЯ І МОЯ БАТЬКІВЩИНА

Шостий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Чому батьки і Батьківщина – схожі (споріднені) слова? Що таке Батьківщина? Якими якостями я маю володіти, щоб стати комусь захисником / захисницею?(до Дня