ТЕМА 2. МІЖ МИНУЛИМ І МАЙБУТНІМ

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Що було, коли мене не було?
  • Як довідатися про минуле?
  • Що буде, коли я виросту?
  • Як зберегти те, що є?
  • Чому зникають рослини/тварини/речі?
  • Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє?

Завдання другої теми

  1. Дослідити, як працюють вчені у сфері археології.
  2. З’ясувати, які архітектурні пам’ятки, знайдені на території України, відомі в усьому світі.
  3. Сформувати уявлення, де і як видобувають сіль.
  4. Дослідити, як сіль змінює властивості води.
  5. Організувати дослідження з вирощування кристалів солі.
  6. З’ясувати, де знайти інформацію про минуле.
  7. Навчити досліджувати історичне джерело.
  8. Дослідити властивості корисних копалин.
  9. З’ясувати, як і чому змінюється довкілля.
  10. Навчити дітей аналізувати свої вчинки та передбачати їхній вплив на майбутні події.
  11. Формувати уявлення про риси характеру, які допомагають досягти успіху.

Українська мова

  • Тиждень 5. Зазирни у минуле
    • Взаємодіємо усно. Фрази, якими варто скористатися, коли тобі потрібна чиясь річ
    • Читаємо. Легенда. Легенди “Діти Лимана”, “Дніпро і Десна”. Уривки з казки Р. Кіплінга “Як було написано першого листа”
    • Взаємодіємо письмово. Перевіряємо грамотність написаного
    • Досліджуємо мовлення. Повторення: написання слів з великої літери, окличні та спонукальні речення. Синоніми
    • Досліджуємо медіа. Створення інструкції в малюнках

Залишити відповідь

Related Post

ПОДАРУНКИПОДАРУНКИ

П’ятнадцятий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Чому люди дарують подарунки? Як дарувати і приймати подарунки? Що я можу подарувати? Завдання тижня: Вчити добирати подарунки для близьких людей та знайомих. Вчити дітей бути уважними до інших людей. Виховувати

МОЯ РОДИНАМОЯ РОДИНА

Тридцять другий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Хто є в моїй родині? У чому сила родини? Які я маю обов’язки в сім’ї? Завдання 32-го тижня Розширити знання дітей про родину, їх значення в житті людини. Пробудити інтерес до пізнання історії свого

ТЕМА 1. ПОДОРОЖУЄМО І ВІДКРИВАЄМО СВІТТЕМА 1. ПОДОРОЖУЄМО І ВІДКРИВАЄМО СВІТ

Я досліджую світ : Дослідницькі / проблемні запитання Що спонукає людей подорожувати? Як люди мандрують? Які таємниці може відкрити подорож? Що зробити, аби подорож запам’яталася? Як досліджувати світ під час подорожі? Як спланувати подорож? Які подорожі роблять нас щасливими? Які пристрої допомагають нам під час подорожі?