ТЕМА 2. МІЖ МИНУЛИМ І МАЙБУТНІМ

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Що було, коли мене не було?
  • Як довідатися про минуле?
  • Що буде, коли я виросту?
  • Як зберегти те, що є?
  • Чому зникають рослини/тварини/речі?
  • Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє?

Завдання другої теми

  1. Дослідити, як працюють вчені у сфері археології.
  2. З’ясувати, які архітектурні пам’ятки, знайдені на території України, відомі в усьому світі.
  3. Сформувати уявлення, де і як видобувають сіль.
  4. Дослідити, як сіль змінює властивості води.
  5. Організувати дослідження з вирощування кристалів солі.
  6. З’ясувати, де знайти інформацію про минуле.
  7. Навчити досліджувати історичне джерело.
  8. Дослідити властивості корисних копалин.
  9. З’ясувати, як і чому змінюється довкілля.
  10. Навчити дітей аналізувати свої вчинки та передбачати їхній вплив на майбутні події.
  11. Формувати уявлення про риси характеру, які допомагають досягти успіху.

Українська мова

  • Тиждень 5. Зазирни у минуле
    • Взаємодіємо усно. Фрази, якими варто скористатися, коли тобі потрібна чиясь річ
    • Читаємо. Легенда. Легенди “Діти Лимана”, “Дніпро і Десна”. Уривки з казки Р. Кіплінга “Як було написано першого листа”
    • Взаємодіємо письмово. Перевіряємо грамотність написаного
    • Досліджуємо мовлення. Повторення: написання слів з великої літери, окличні та спонукальні речення. Синоніми
    • Досліджуємо медіа. Створення інструкції в малюнках

Залишити відповідь

Related Post

МИ – ПІДПРИЄМЛИВІМИ – ПІДПРИЄМЛИВІ

Сьомий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Чи кожна людина може бути підприємливою? Як знаходити ідеї та можливості? Як здійснити задумане? Як отримати добрі результати? Завдання сьомого тижня: 1. Розвивати